دواین جانسون بازیگر ورزشکار سینما که به راک معروف است، تابستان امسال با کمدی اکشن «هوش مرکزی» به دیدار تماشاگران سینما می آید.
کد خبر: ۸۹۲۴۵۴
راک پلیس مخفی دروغین سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، این قهرمان سابق کشتی کج جهان در فیلم تازه اشن نقش یک مامور معمولی پلیس را بازی می کند، که برای جشن دوران دبیرستانی به شهر زادگاه خود برمی گردد.

او در این محل، خودش را یک مامور عالی رتبه پلیس معرفی می کند و زمانی که برای حل یک مشکل بزرگ امنیتی دعوت به کار می شود، با دردسرهای زیادی روبرو می شود.

راوسون مارشال توربر کارگردان این کمدی بزن و بکوب است و کوین هارت هم در آن بازی دارد. کمپانی برادران وارنر تهیه کننده فیلم به موفقیت بالای مالی آن امید زیادی دارد. از حالا صحبت تبدیل «هوش مرکزی» به یک مجموعه فیلم دنباله دار است.

دواین جانسن 43 ساله تابستان گذشته اکشن «سان آندراس» را در ژانر سینمای فاجعه روی پرده سینماها داشت. این فیلم با فروشی 155 میلیون دلاری در آمریکا، در جدول 10 فیلم موفق فصل قرار گرفت.

تهیه کنندگان فیلم برای تولید آن 100 میلیون دلار هزینه کردند. فروش 318 میلیون دلاری «سان آندراس» درخارج از آمریکا، آن ها را به فکر تولید قسمت های بعدی آن انداخت.

«هوش مرکزی» اول ژولای به روی پرده سینماهای جهان می رود و یکی از معدود کمدی اکشن های فصل تابستان امسال به حساب می آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها