گروگانگیر هنگام نقد کردن چک بانکی از سوی ماموران پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۶
گروگانگیر در بانک دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین ، 25 اسفند ماه سال 94، مرد جوانی طی تماس با پلیس از دزدیده شدن پدرش و درخواست آدم‌ربا مبنی بر ارائه 300 میلیون تومان پول نقد خبر داد.

مرد جوان در اظهارات خود به ماموران گفت: پدر من در منطقه شرق تهران صاحب یک باشگاه ورزشی است و در این منطقه آدم سرشناسی محسوب می‌شود.

پس از اظهارات پسر گروگان تحقیقات برای شناسایی آدم‌ربا آغاز شد. درحین تحقیقات مجددا آدم‌ربا با فرزندان پیرمرد تماس گرفته و اظهار کرده بود که حاضر است در قبال دریافت 150 میلیون تومان پیرمرد را آزاد کند.

ردیابی پلیس ادامه یافت تا اینکه از طریق خط تلفن آدم‌ربا خانه‌ای شناسایی شد اما ماموران با حضور در محل متوجه شدند که مکان شناسایی شده مخفیگاه سابق متهم بوده است.

پس از مدتی ماموران متوجه شدند گروگان‌گیر با فرزندان متهم قرار گذاشته تا یک چک 200 میلیون تومانی را که در ماشین گروگان قرار داده شده دریافت و آن را نقد کنند.

مامورین اقدامات لازم را انجام دادند تا سرانجام گروگانگیر در تاریخ 6 فروردین و هنگام نقد کردن چک بانکی از سوی پلیس دستگیر شد.

«ج» متهم این پرونده در اظهارات خود گفت: پس از ربودن پیرمرد به طور مرتب از طریق تلفن همراه او با خانواده‌اش در تماس بودم تا اینکه شارژ گوشی تمام شد و مجبور شدم از طریق خط ایرانسل خودم با آنها ارتباط برقرار کنم.

وی افزود: زمانی که فهمیدم تحت تعقیب هستم به شدت ترسیدم و به همین خاطر پیرمرد را آزاد کردم اما او گفت که پیش من می‌ماند و حاضر است به من کمک کند چرا که من به دلیل نزول، مقروض بودم.

متهم ادامه داد: به همین خاطر پیرمرد به من گفت با فرزندانش قرار بگذارم و به آنها بگویم که یک چک 200 میلیونی را داخل ماشین پیرمرد بگذارند.

با دستور احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار مامورین پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها