تعطیلات نوروزی در مشهد با قتل دو مرد جوان و تیراندازی به مرد بدهکار پایان یافت. به گزارش جام‌جم، صبح 27 اسفند سال گذشته کشف جسد مرد جوان در مقابل یکی از مجتمع‌های تجاری در مشهد به تیم جنایی اعلام شد. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، جسد متعلق به مردی جوان است که در پی ضربه چاقو به گردنش فوت کرده بود. با توجه به این که محل قتل، پاتوق معتادان بود ماموران احتمال دادند او اعتیاد داشته و بر اثر درگیری با موادفروشان کشته شده است. برای شناسایی هویت مقتول، از او انگشت‌نگاری شد که با بررسی آن در بانک مجرمان حرفه‌ای هویتش شناسایی شد اما آدرسی از خانواده‌اش به دست نیامد. تحقیقات برای شناسایی خانواده مقتول و عامل یا عاملان جنایت ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۲

قتل به خاطر رانندگی

در هشتمین روز فروردین هم درگیری دو راننده در خیابان طوس مشهد با قتل پایان یافت. قاتل پس از دستگیری درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: روز حادثه برای پیاده کردن مسافر توقف کردم. مقتول پشت سرم شروع به بوق زدن کرد و همین شروع درگیری ما بود. پس از طی مسافتی او با خودرو مقابل من پیچید و سد راهم شد و با برداشتن چوبی به طرفم حمله کرد. من هم چاقویی را که برای خانه خریده بودم، برداشتم و با آن ضربه‌ای به مرد جوان زدم که باعث مرگش شد.

پس از بازجویی‌های مقدماتی، جسد با دستور سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

تیراندازی به دلیل اختلاف مالی

دهم فروردین، تیراندازی در خیابان مسلم شمالی به پلیس مشهد اعلام شد. تیم جنایی به سرپرستی قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در محل حاضر شده و متوجه شدند، مرد 45 ساله با شلیک گلوله کلاشینکف از ناحیه پا مجروح شده و به کما رفته است. تحقیقات نشان می‌داد، چهار سرنشین یک دستگاه خودروی جیلی مقابل خانه این مرد آمده و او را با شلیک گلوله مجروح کرده بودند. در ادامه دو مظنون در این زمینه دستگیر شدند که تحقیقات از آنها نشان داد، دو برادر عاملان اصلی تیراندازی هستند که طلب پدرزن یکی از آنها از مرد میانسال انگیزه تیراندازی بوده است.

تحقیقات برای دستگیری دو برادر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها