جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: دو نفر سارق سیم و کابل برق که با حضور به‌موقع پلیس در سرقت ناکام شده بودند اقدام به تیراندازی به سمت پلیس و مردم کردند که با پاسخ متقابل پلیس یکی از سارقین مجروح و دیگری خودکشی کرد.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۷
دو سارق سیم و کابل کشته شدند

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا رزمی صبح امروز در شرح جزییات بیشتر این حادثه به خبرنگاران گفت: در پی تماس تلفنی ساعت 6 بامداد امروز مردم روستای «نوکار گزی» از توابع بخش کره بند شهرستان بوشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر سرقت سیم و کابل برق روستا به‌وسیله دو نفر سارق، مأمورین پاسگاه انتظامی کره بند به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور گشت پلیس در محل حادثه مشخص شد دو سارق به هویت محمدحسن و مهدی ساکن یکی از استان‌های هم‌جوار در حال سرقت سیم و کابل برق روستا هستند.

رزمی بیان کرد:‌ سارقین بدون توجه به اخطار و دستور ایست پلیس اقدام به درگیری و در حین درگیری با اسلحه سوزنی به سمت مردم و پلیس شلیک کردند که سه نفر از اهالی روستا زخمی و دو دستگاه خودرو نیز دچار خسارات زیادی شد.

وی تصریح کرد: نیروهای پلیس حاضر در صحنه با رعایت همه جوانب احتیاط با شلیک 24 تیر هوایی خواستار تسلیم سارقین شدند ولی سارقین همچنان بدون توجه به دستور پلیس به سمت مردم و پلیس شلیک می‌کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نهایتاً پلیس به سمت سارقین مسلح تیراندازی کرد که یکی از سارقین از ناحیه پا مجروح، دستگیر و به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان کرد: همدست دیگر این سارق که عرصه را بر خود تنگ می‌دید با اسلحه سوزنی که در دست داشت یک تیر به سینه خود شلیک کرد که بر اثر جراحات وارده فوت کرد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: لحظاتی قبل نیز سارقی که به بیمارستان اعزام‌ شده بود بر اثر جراحات وارده فوت کرد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها