رسانه ملی در استان ها

دنا و تولید مستندهای جذاب

صداوسیمای مرکز کهگیلویه‌ و بویراحمد با نام فعلی شبکه دنا فعالیت خود را به عنوان دفتر خبری در سال 1361 آغاز کرد. سال 1394 شبکه استانی دنا 3650 ساعت در طبقات و ساختارهای مختلف در حوزه صدا و 1490 ساعت در طبقات و ساختارهای مختلف در سیما سه بخش خبری رادیو و سه بخش خبری سیما تعهد تولید دارد. این شبکه روی ماهواره ایرانست با فرکانس MHZ 12284 ، SR 27500 قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۲
دنا و تولید مستندهای جذاب

به گزارش جام جم سیما ، تولید مستند‌های یاس اینجاست، آب و جان، بلوط، انیمیشن داستان دوستان، انیمیشن کوهیار و پلنگ کوهزاد، برنامه شبانگاهی با نام شویل دنا، برنامه روستا با نام سلام آبادی و برنامه خانواده با نام خانه مهر در سیما و در رادیو سلام بامدادی، سیناپسین، شویل‌آبادی، بهون مهر در سال 94 توانسته مخاطبان خوبی را جذب کند.

برنامه باوینه به مدت 180 دقیقه ویژه سال تحویل و برنامه زنده باوینه ویژه ایام نوروز هر شب ساعت 21 به مدت 60 دقیقه در سیما و همچنین برنامه‌های عطر اوریشم به صورت زنده هر روز از رادیو در ایام نوروز پخش خواهد شد.

کسب رتبه برتر در پوشش جزء‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و پوشش راهپیمانی روز جهانی قدس از مهم‌ترین فعالیت‌های صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 بوده است.

با توجه به چهار فصل بودن استان و وجود جاذبه‌های بکر طبیعی در استان، آثار تاریخی، گیاهان دارویی، ترکیب قومیتی، گویش‌های متنوع، وجود بیش از 270 بقاع متبرکه امامزادگان، آداب و سنن، حضور موثر در دفاع مقدس، رودها و رودخانه‌ها، کشاورزی و... این مرکز به قطب تولیدات مستند تبدیل شده است.

ویژه نامه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها