رسانه ملی در استان ها

دنا و تولید مستندهای جذاب

رسانه ملی در استان ها

برنامه‌های آذری در صدا و سیمای زنجان

شبکه استانی صدای زنجان سال 1379 افتتاح شد. این مرکز با راه اندازی شبکه استانی سیما 16 مرداد 1383 به تولیدات تلویزیونی پرداخت. در سوم خردادسال 1390 پخش شبکه استانی سیما از هشت ساعت به 20ساعت رسید.
کد خبر: ۸۹۰۶۰۳
برنامه‌های آذری در صدا و سیمای زنجان

به گزارش جام جم سیما ، پخش دیجیتالی شبکه استانی سیما با پوشش حدود50 درصدی با بهره‌برداری از فرستنده پرقدرت دیجیتال 25خرداد 1390 آغازبه کارکرد و هم‌اکنون 89 درصد استان تحت پوشش امواج دیجیتال قرار دارد. پخش شبکه استانی صدای مرکز نیز از اول آذر 91 از 12 ساعت به 20 ساعت در روز افزایش یافته است.

شبکه استانی رادیو زنجان در فرکانس موج 94.5 MHZ:FMو موجMW: 792 KHZ و شبکه استانی ماهواره‌ای شبکه اشراق از طریق اینترست902، فرکانس 11025 و ایران ست ـ فرکانس12265 قابل دریافت است.

برنامه رادیویی آخشاملار، کندیمیز، شریعت یولی و برنامه‌های تلویزیونی آلاچیق و گئجه لر از مهم‌ترین برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در سال 1394 بوده است.

صدا و سیمای زنجان با برنامه‌های هفت‌سین و بهاران در رادیو و برنامه‌های بایرام گئجه لری، نوروزگولی و نیز بخش‌های مختلف در ایام نوروز همراه مخاطبانش خواهد شد.

کسب رتبه اول برنامه کندیمیز از جشنواره شهیدآوینی، راهیابی برنامه زنگ انشا به جشنواره جوانه و همچنین انتخاب فیلم دریادلان به عنوان برترین فیلم سیمای استان‌ها از مهم‌ترین توفیقات صدا و سیمای زنجان در سال 94 بوده است.

البته تولید و پخش برنامه‌های زنده به زبان آذری و پرداختن به برنامه‌های مختلف مذهبی از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصربه فرد صدا و سیمای زنجان محسوب می‌شود.

ویژه نامه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها