امداد رسانی به 740 مسافر و نجات 125 نفر از مرگ حتمی

مرگ 13 نفر در حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در 24 ساعت گذشته در حوادث ترافیکی 103 نفر مصدوم و 13 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۸۹۰۶۲۹
مرگ 13 نفر در حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی خالدی درباره عملیات اورژانس کشور در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 19 حادثه شدید ترافیکی پر تلفات به سامانه اورژانس کشور اعلام و اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: 103 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و 10 نفر نیز در محل حادثه مداوا شدند و در این حوادث 13 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی به حوادث پرتلفات روز گذشته اشاره کرد و گفت: در محور استان گلستان برخورد شدید دو دستگاه پژو 405 موجب مصدومیت سه نفر و جان باختن 4 نفر شده بود که علی‌رغم اینکه اورژانس در کمتر از 3 دقیقه به محل حادثه رسیده بود به دلیل شدت برخورد این 4 نفر جان خود را از دست داده بودند.

خالدی بیان داشت: حادثه دوم روز گذشته برخورد دو دستگاه پراید در الشتر خرم‌آباد بود که در این حادثه نیز تعدادی مصدوم شدند.

رئیس اورژانس کشور افزود: در محور شیراز به نورآباد نیز دو موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کرده بودند که در این حادثه دو نفر مصدوم و سه نفر نیز کشته شدند.

خالدی افزود: امداد نوروزی تا این لحظه 30 هزار ماموریت انجام داده است که 8 هزار و 400 ماموریت اورژانس مربوط به 24 ساعت گذشته است.

سخنگوی اورژانس کشور بیان داشت: مصدومان ترافیکی جاده‌ای نسبت به سال گذشته تفاوتی نکرده است ولی مصدومان ترافیکی در شهرها نسبت به سال گذشته در حال افزایش است لذا از شهروندان تقاضا می‌شود با دقت بیشتری با توجه به خلوت شدن شهرها رانندگی کنند.

نجات 125 نفر از مرگ حتمی

همچنین سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به نجات 125 مسافر از مرگ حتمی طی شبانه‌روز گذشته گفت: 740 نفر توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

سیدمصطفی مرتضوی در رابطه با عملیات‌های انجام گرفته طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: نیروهای هلال‌ احمر از روز گذشته موفق به امدادرسانی به بیش از 740 مسافر شدند و 125 نفر نیز از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی با اشاره به رهاسازی 13 خودروی گرفتار در برف و کولاک و سایر حوادث جاده‌ای افزود: 106 مسافر نیز در روز نخست نوروز توسط نیروهای هلا‌ل‌احمر به مراکز درمانی انتقال یافته شده و بیش از 450 نفر نیز از خدمات سرپایی بهره‌مند شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات به اسکان اضطراری بیش از 320 مسافر اشاره کرد و گفت: روند امدادرسانی به حادثه‌دیدگان همچنان ادامه داشته و نیروهای هلال‌احمر آمادگی کاملی در این رابطه دارند.

مرتضوی در ادامه در مورد مهم‌ترین حوادث جاده‌ای طی روز گذشته گفت: برخورد سه دستگاه سواری سمند روز گذشته منجر به حادثه دیدن 8 مسافر شد که متاسفانه یک نفر از حادثه‌دیدگان جان خود را از دست داده و 7 نفر نیز مصدوم شدند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها