1ـ سرعت تغییرات با سرعت گذشت زمان پیوند خورده و در چشم به هم زدنی سال کهنه و نو می‌شود تا در این مسیر ما باشیم و موج فزاینده انتظاراتی که از سوی مخاطبان گرامی بحق متوجه جام‌جم است. آن هم در عرصه روزنامه نگاری که باید همواره حرف‌های نو و تازه‌ای برای گفتن داشت.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۶
سرعت تغییرات و موج فزاینده انتظارات

امروز و با توسعه روزافزون شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی و انتشار اخبار در لحظه، قطعا روزنامه‌ها باید ورای خبرو فردای آن را تجریه و تحلیل کرده و باصطلاح به موشکافی «بعد از خبر» بپردازند.

خوشبختانه جام‌جم خود را از این رویکرد مستثنا ندیده و کوشیده است با توجه به اقبال خوانندگان گرامی، پاسخگوی ذائقه و سلیقه آنان باشد.

در حقیقت توجه به مخاطب و سلایق آنها در همه حال در کانون توجه مدیران جام‌جم قرار دارد تا مطابق این میل و خواست، در سالی که آخرین روزهایش را پشت سر می‌گذاریم، روزنامه جام‌جم با ایجاد تغییراتی در زمینه فرم و محتوا به استقبال سال جدید برود البته باور نداریم آنچه انجام شده، توانسته نظر همگان را تمام و کمال تامین کند، اما یقینا جام‌جم با همراهی شما خوبان در ابتدای تغییر و تحولات مثبتی قرار دارد که قطعا بخش دیگری از آنها در سال 95 به اجرا در خواهد آمد.

پیام‌های مثبت و سازنده شما یاران صمیمی جام‌جم، ما را به راهی که در پیش گرفته‌ایم دلگرم می‌سازد و به یاری خدا تلاش خواهیم کرد قدم به قدم به اهداف عالیه خود نزدیک شویم.

2ـ ایران اسلامی نظامی مردمی است و از بدو انقلاب اسلامی تاکنون این مردم بوده‌اند که در بزنگاه‌های تاریخی نقش ماندگار خود را در عرصه تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها ایفا کرده‌اند. در حقیقت هر جا که نیاز بوده و هر جا خطری ایران اسلامی را تهدید کرده، قدرت نرم مردم به نمایش درآمده تا ایران اسلامی با اتکا به رای و نظر آنها در برابر تهدیدات دشمنان این مرزو بوم محکم ایستاده و ذره‌ای از آرمان‌ها ی خود عقب ننشیند.

انتخابات هفتم اسفند ماه در دو عرصه خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شرایطی حماسه‌ای از حضور مردمی را دوباره به تصویر کشید که بیگانگان و دشمنان ایران اسلامی تلاش داشتند به انحا مختلف جلوی این حضور را سد کنند، اما نه تنها چنین نشد بلکه مردم با مسئولیت‌شناسی و ادای فریضه ملی و دینی خویش، حماسه 7 اسفند را نیز در تاریخ این کشور ثبت کردند تا با مشارکت 62 درصدی خود بار دیگر نشان دهند به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهند خارجی‌ها برایشان نسخه بپیچند.

پس بجاست در این روزهای پایانی سال 94 به تک‌تک ایرانیان عزیز دست مریزاد گفته و ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، برای آنها از خداوند منان سلامت، عزت و بهروزی را مسالت نماییم.

حجت اله اکبرآبادی (ویژه نامه نوروزی جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها