کریستف والتز بازیگر آلمانی تبار سینما برای بازی در نقش مقابل مت دیمون در فیلم «داونزینگ» انتخاب شد. هونگ چوان بازیگر چینی تبار سینما هم در این فیلم حضور دارد.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۷
والتز روبروی دیمون قرار می گیرد

به گزارش جام جم آنلاین ، مت دیمون در داستان فیلم در نقش مردی ظاهر می شود که تلاش زیادی برای کسب درآمد می کند و همچنان با مشکلات زیاد مالی روبروست.

تلاش برای کسب پول، باعث می شود تا این کاراکتر تبدیل به موجودی حقیر شود. در چنین ایامی است که او با زنی مرموز آشنا می شود.

این کاراکتر هم با مشکلات مالی روبروست و برای حل آن، به کاراکتر دیمون پیشنهاد انجام چند کار غیرقانونی را می دهد. شنیده می شود. «ریس ویترزپون» برای بازی در این نقش کاندید است.

داستان این درام پرتنش اجتماعی در آمریکای معاصر رخ می دهد و هنوز اطلاعی از نقش والتز در آن نیست. آلکساندر پاین کارگردان فیلم می گوید، او نقش ویژه ای در فیلم دارد.

فیلمنامه فیلم را خود پاین نوشته و آن را با هزینه ای 50 میلیون دلاری جلوی دوربین می برد. کار تولید این درام اجتماعی، اوایل فصل تابستان شروع خواهد شد.

مت دیمون امسال برای درام علمی تخیلی «مریخی» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال بود. والتز هم دو سال قبل، جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل را دریافت کرد.

ترجمه :کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها