مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

تمدید فوتبال قشنگ +تصاویر

مامنی برای همه ورزش‌ها

شبکه ورزش را مامنی برای تمامی رشته‌های ورزشی می‌دانم نه از آن جهت که خود از بدو راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی در بخش‌های مختلف آن فعال بوده ام، بلکه به عنوان یک فرد رسانه‌ای که با طیف‌های مختلف ورزش در ارتباط هستم می‌گویم به واقع این شبکه زمینه‌ای برای رشد و توسعه همه ورزش‌ها و رشته‌های غیرفوتبالی به طور اخص محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۱
مامنی برای همه ورزش‌ها

این شبکه تلویزیونی در حالی این بستر را برای تمامی رشته‌های ورزشی فراهم کرده است که ما پیش از آن برای مجموعه این ورزش‌ها فقط دو برنامه تلویزیونی ورزش و مردم و ورزش از نگاه دو را داشتیم که به طور طبیعی زمان زیادی برای انعکاس فعالیت‌ها و افتخار‌آفرینی‌های این ورزش‌ها وجود نداشت. با این حال به محض این‌که شبکه تلویزیونی ورزش راه‌اندازی شد این ورزش‌ها به شدت مورد توجه قرار گرفته و آنها به خوبی بازخورد فعالیت‌ها و تلاش‌های خود را در سطح جامعه دیدند لذا از این جهت می‌توان این شبکه را فوق‌العاده موفق دانست. از طرفی اگر منصفانه و کمی ریزبینانه و با در نظر گرفتن جمیع شرایط روند این شبکه را بررسی کنیم به خوبی می‌بینیم که سیر آن یک سیر صعودی است و مطمئنا همان طور که تا اینجای کار یعنی تا پایان 94 عملکرد مثبتی داشته است در سال آینده نیز این روند ادامه دار و همچنان رو به رشد خواهد بود.

یکی از نکاتی که باید بجد مورد توجه قرار داشته باشد این است که شبکه ورزش یک شبکه نوپاست و دیجیتالی است و طبیعتا زمان می‌برد که پا به پای شبکه‌ای همچون شبکه 3 پیش برود با این حال در همین مدت کوتاه به خوبی توانسته است مخاطبان خود را در زمینه‌های مختلف جذب کند و در کنار توجه به رشته‌های غیرفوتبالی به طور طبیعی پخش زنده رویدادهای فوتبال باشگاهی نقاط مختلف دنیا، بر این استقبال موثر بوده است. در بدو شکل‌گیری و به دلیل ناشناخته بودن، ورزشی‌ها بندرت از حضور در این شبکه استقبال می‌کردند چرا که هم ناشناخته بود و هم بازخورد چندانی نداشت اما امروز شرایط 180 درجه فرق کرده است.

علیرضا دهقانی

گزارشگر شبکه تلویزیونی ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها