مرد جوان زمانی که دوستی‌اش با دختر مورد علاقه‌اش تمام شد برای انتقامگیری تهدید کرد عکس‌های او را در اینستاگرام منتشر می‌کند.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۰
دوستی تلخ در اینستاگرام

به گزارش جام‌جم ، سرهنگ دوم حسن محمدنژاد ، رئیس پلیس فتای استان مازندران در این باره گفت: هفته گذشته دختر جوانی با حضور در پلیس فتا شکایتی مطرح کرد که نشان می‌داد از طریق اینستاگرام برایش پیام‌های توهین‌آمیزی ارسال می‌شود و نمی‌داند مزاحم اینترنتی چه کسی بوده و انگیزه‌اش از این کارها چیست. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران به تحقیق در این باره پرداختند تا این که به سرنخ‌هایی دست یافتندکه نشان می‌داد صاحب اینستاگرام از خط تلفن اعتباری برای این مزاحمت‌ها استفاده کرده است.

وی اضافه کرد: با احضار مالک این خط به پلیس فتا او مدعی شد که اوایل امسال سیمکارت را به طور امانت در اختیار یکی از بستگانش قرار داده و باورش نمی‌شود که او به این مزاحمت اینترنتی دست زده باشد. با مشخص شدن هویت متهم اصلی او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان مازندران تصریح کرد: متهم در تحقیقات ادعا کرد چند ماه پیش با شاکی در اینستاگرام آشنا شده و با فریب وی توانستم عکس‌های خصوصی‌اش را به دست بیاورم. چند هفته پیش که با هم دعوا کردیم و دوستی‌مان پایان یافت، از سیمکارتی که به طور امانت در دستم بود سوء استفاده کردم و با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز مبنی بر منتشر کردن عکس‌های خصوصی‌اش در اینستاگرام مزاحمش شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها