2 مرد اجیر شده که کودک 7 ساله بوشهری را حوالی مدرسه اش ربوده و برای آزادی او از خانواده اش درخواست 45میلیون تومان پول کرده بودند ، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۵۸۴۵۰

سرهنگ هوشمند شریفی ، رئیس پلیس آگاهی بوشهر با اشاره به دستگیری 2 آدم ربای اجیر شده ، روز گذشته به خبرنگار «جام جم» گفت: چندی پیش ، مردی به کلانتری 11شهر دیر در جنوب بوشهر مراجعه کرد و از ربوده شدن نوه اش در مسیر مدرسه به منزل خبر داد.

شاکی در تشریح ماجرا گفت : نوه 7 ساله ام (بهنام) همیشه بموقع به منزل برمی گشت ، امروز هر چه منتظر او شدیم ، خبری نشد. به مدرسه اش رفتیم و از همکلاسی هایش ، سراغ او را گرفتیم که گفتند 2 مرد ناشناس با یک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ با صدا کردن بهنام ، به بهانه این که نشانی محل زندگی پدربزرگش را بپرسند ، او را با خود برده اند.

تقاضای 45میلیون تومانی ربایندگان از خانواده شاکی

سرهنگ شریفی ادامه داد: به دنبال شکایت این مرد، ماموران به تحقیق از همکلاسی های پسر ربوده شده پرداختند و با اطلاعاتی که از آنها به دست آوردند، به چهره نگاری رایانه ای از آدم ربایان پرداختند و جستجو برای یافتن آنها آغاز شد تا این که خانواده پسر ربوده شده بهنام به مرکز پلیس مراجعه و عنوان کردند، یکی از آدم ربایان چند بار با منزل آنها تماس گرفته و برای آزادی بهنام (7 ساله) تقاضای 45میلیون تومان پول نقد کرده است.

به این ترتیب ، تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا سرانجام چند روز قبل ، یکی از آدم ربایان که برای گرفتن پول درخواستی به محل ملاقات با خانواده شاکی رفته بود، در پی یک عملیات ضربتی ، دستگیر شد و برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس آگاهی بوشهر انتقال یافت.

طراح کودک ربایی یک آشنا بود

حسین ، مرد کودک ربا در اظهاراتش به پلیس گفت : یکی از آشنایان این کودک به خاطر اختلاف با پدر او کینه به دل گرفته بود، بنابراین ما را اجیر کرد تا در قبال دریافت میلیون ها تومان ، نقشه ربودن پسر 7ساله را عملی کنیم.

طبق نقشه طراح اصلی آدم ربایی ، عمل کردیم و به بهانه پرسیدن نشانی منزل پدربزرگش ، بهنام را در مسیر مدرسه به منزلش ، ربودیم و به منزل اجاره ای من در یکی از محله های شهر انتقال دادیم و بعد از آن ، تلفنی با خانواده اش تماس می گرفتیم و تهدید می کردیم اگر 45میلیون تومان برای آزادی فرزندشان نپردازند، او را می کشیم.

به دنبال اظهارات مرد کودک ربا، ماموران به مخفیگاه وی عزیمت کردند و در قالب 4 تیم عملیاتی آنجا را محاصره کردند و در پی یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه ربایندگان شدند و دیگر مرد کودک ربا را دستگیر کردند و کودک ربوده شده را نجات دادند و او تحویل خانواده اش شد. آدم ربایان با قرار قانونی بازداشت شدند و تحقیقات تکمیلی برای دستگیری طراح این کودک ربایی آغاز شد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها