در این فیلم بیننده شاهد رجزخوانی مجرمانی خواهد بود که در واقع شکارچی غیرقانونی هستند و به جان حیات وحش شکننده کشور افتاده و با پخش فیلم جنایت غیرانسانی شان در فضای مجازی برای محیط بانان رجز خوانده و آنها را تهدید می کنند. هدف از انتشار این فیلم جلب توجه عمومی و جامعه برای حمایت از محیطبانان زحمتکش کشورمان است.
کد خبر: ۸۸۳۵۱۱
پس از اراذل مازندرانی اکنون شکارچیان رجز می خوانند + فیلم

با اینکه محیط زیست کشور ما در خطر جدی است و محیط بانان با کمترین امکانات و با به خطر انداختن جانشان تلاش در حفظ حیات وحش کشور دارند اما مشتی قانون شکن جسارت را به آنجا رسانده اند که آنها را علنا در فضای مجازی تهدید کرده و به مقابله دعوت کنند.

در این ویدئو، دو قوچ با شاخ های باشکوهشان کنار هم روی زمین افتاده‌اند. خون روی سنگ‌ها را پوشانده و اسلحه شکاری که شکارچی می‌گوید ٢٧٠ است، روی لاشه حیوانات بیگناه گذاشته شده است. شکارچی مانند اراذل و اوباش می گوید که اخیرا 98 راس از قوچ های منطقه بوشکان بوشهر را کشته و علنا مسئول حفاظت محیط‌ زیست این منطقه را تهدید می کند.

همه می دانند که محیطبانان شبانه روز با امکانات کمی که در اختیار دارند شبانه روز در تلاش برای جلوگیری از شکار غیرقانونی و انقراض نسل بسیاری از حیوانات حیات وحش کشورمان هستند. آنها گاهی به دست شکارچیان به قتل می رسند و حتی در صورتی که از خود دفاع کنند هیچ قانونی نیست که از آنها حمایت کند. همین چندی پیش یک محیط بان که در دفاع از جانش به سوی یک شکارچی غیر قانونی شلیک کرده بود در خطر مجازات قصاص قرار داشته و هنوز هم تکلیفش معلوم نیست.

خبر: جام جم آنلاین

منبع فیلم: میزان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
وطن پرست
-
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
۰
۰
من اگر جای دولت بودم .با این شكارچی قاچاقچی بر خوردی میكردم كه با قوچ زبان بسته كرده. در كشور كسانی زندگی میكنند. كه مامورین را تهدید میكنند .
ودولت ومسئولین فقط تماشاگر ونظاره گر هستند
دوست
-
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
واقعا" این چه قانونیه شما به خاطر حفظ محیط زیست مملكتت دفاع كنی بعد مورد باز خواست قرار بگیری اما یه شكارچی خیلی راحت این زبان بسته را به طور فجیعی بكشه و محیط بانان عزیز زحمت كش را تهدید كنه ؟؟؟؟؟ شما نظر بدید

نیازمندی ها