رکوردهای استثنایی ایران قبل از فینال

قهرمانی در انتظار ملی‌پوشان

فوتسال جام ملت های آسیا

شکست ناباورانه ژاپن مقابل ویتنام

تیم ملی ویتنام با پیروزی مقابل ژاپن (مدافع عنوان قهرمانی) حریف ایران در مرحله نیمه پایانی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا شد.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۶
شکست ناباورانه ژاپن مقابل ویتنام

به گزارش جام جم ورزشی ، در این دوره از مسابقه ها که در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، ویتنام چهارشنبه شب دست به کار بزرگی زد و در ضربات پنالتی با نتیجه 2 بر یک از سد ژاپن گذشت و به مرحله نیمه پایانی صعود کرد.

دو تیم در وقت های عادی و اضافی به نتیجه تساوی 4 بر 4 دست یافته بودند و ژاپنی ها در ضربات پنالی در عین ناباوری مغلوب حریف گمنام خود شدند تا برای راهیابی به جام جهانی چشم به کسب مقام پنجمی این رقابت ها داشته باشند.

تیم ملی فوتسال ایران نیز امشب با 7 گل تیم ملی قرقیزستان را در هم کوبید و راهی مرحله نیمه پایانی شد.

پیش از این، تیم های ملی فوتسال تایلند و ازبکستان به ترتیب با پیروزی مقابل استرالیا و عراق، راهی مرحله نیمه پایانی این رقابت ها شده بودند.

مرحله نیمه پایانی فوتسال جام ملت های آسیا روز جمعه هفته جاری برگزار می شود و تیم های ایران با ویتنام و تایلند با ازبکستان به مصاف هم می روند.

تیم های ملی قرقیزستان، استرالیا، عراق و ژاپن نیز در روزهای آینده مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد تا در نهایت تیم پیروز، پنجمین سهمیه آسیا برای حضور در جام جهانی را کسب کند.

در پایان این دوره از رقابت ها، پنج تیم برتر جواز حضور در جام جهانی 2016 کلمبیا را به دست می آورند.

مسابقه های فوتسال جام جهانی 2016 کلمبیا شهریورماه سال آینده با حضور 24 تیم برتر جهان در چهار شهر این کشور برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها