فوتسال قهرمانی آسیا - ازبکستان

جشنواره گل ایران این بار مقابل ویتنام

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی پرگل برابر ویتنام در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به فینال این مسابقات راه یافت تا برای کسب عنوان نخست به مصاف ازبکستان برود.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۰
جشنواره گل ایران این بار مقابل ویتنام

به گزارش جام جم ورزشی ، در این دوره از مسابقه ها که در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، شاگردان محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ایران جمعه شب در یک بازی برتر و یکطرفه با نتیجه 13بر یک حریف خود را در هم کوبیدند و برای دوازدهمین بار راهی بازی فینال شدند.

ملی پوشان فوتسال ایران در این بازی، کار گروهی منسجم و حرکات انفرادی ناب خود را به رخ ویتنامی ها کشیدند و با پاس های دقیق و بی نقص، شکست سنگین دیگری را در کارنامه شاگردان برونو فورموسو سرمربی اسپانیایی به ثبت برسانند.

پیش از این، تیم ملی فوتسال ایران چهار بار برابر ویتنام صف آرایی کرده و در هر چهار بازی حریف خود را با گل های زیادی شکست داده بود.

گل های تیم ایران را فرهاد توکلی (4 گل)، مهدی جاوید (3گل)، حسین طیبی و محمد کشاورز (2 گل) ، حمید احمدی و علیرضا وفایی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

تیم ایران در ابتدای بازی با ترکیب سپهر محمدی، اصغر حسن زاده، مهدی جاوید، حمید احمدی و قدرت بهادری وارد زمین شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی، تیم ازبکستان عصر امروز در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر یک از سد تایلند گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

دیدارهای رده بندی و فینال این دوره از رقابت ها، عصر یکشنبه آینده در تاشکند برگزار می شود و تیم های ملی ویتنام و تایلند برای کسب عنوان سومی و ایران و ازبکستان برای تصاحب جام قهرمانی به مصاف هم می روند.

تیم استرالیا نیز عصر امروز مقابل قرقیزستان به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی 2016 کلمبیا را به دست آورد.

ناکامی تیم ملی فوتسال ژاپن (مدافع عنوان قهرمانی) و راه نیافتن این تیم به جام جهانی 2016، مهم ترین شگفتی چهاردهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا بود.

ژاپنی ها که در طول 10 دوره اخیر، همیشه جزو چهار تیم برتر آسیا بودند،در این دوره از مسابقه ها با شکست مقابل تیم های تایلند و قرقیزستان نتوانستند جواز حضور در جام جهانی را به دست آورند و تلخ ترین حضورشان را در جام ملت های آسیا تجربه کردند.

تیم های ملی فوتسال ایران، ازبکستان، تایلند، ویتنام و استرالیا جواز حضور در هشتمین دوره رقابت های جام جهانی را به دست آوردند.

مسابقه های فوتسال جام جهانی 2016 کلمبیا شهریورماه سال آینده با حضور 24 تیم برتر جهان در چهار شهر این کشور برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها