با پیروزی در فینال برابر ازبکستان

تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

رکوردهای استثنایی ایران قبل از فینال

قهرمانی در انتظار ملی‌پوشان

تیم ملی فوتسال ایران در حالی فردا در دیدار فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف ازبکستان می‌رود که رکورد استثنایی ۴۶ گل زده در پنج مسابقه را ثبت کرده است و مدعی اصلی قهرمانی است.
کد خبر: ۸۸۳۱۰۱
قهرمانی در انتظار ملی‌پوشان

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از مهر ، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۹ فردا یکشنبه در دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا به مصاف ازبکستان می‌رود تا در صورت برتری در این دیدار، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد.

ایران درحالی به فینال رسیده که دو تیم دیگر مدعی یعنی تایلند و ژاپن از رسیدن به این مرحله بازماندند. ژاپنی‌ها که مدافع عنوان قهرمانی بودند، حتی به رده پنجم هم نرسیدند تا جام جهانی را هم از دست بدهند. تایلند هم در مرحله نیمه نهایی برابر ازبکستان در ضربات پنالتی شکست خورد تا ایران در فینال به مصاف میزبان برود.

ملی پوشان ایران با رکوردی استثنایی به فینال رسیده‌اند و در پنج مسابقه گذشته خود ۴۶ گل به ثمر رسانده‌اند. تعداد گل‌های خورده شاگردان ناظم الشریعه هم سه گل است تا با این رکورد برای میزبان خط و نشان بکشند.

ایران در مرحله مقدماتی با نتایج ۶ بر صفر، ۷ بر صفر و ۱۳ بر ۲ مقابل اردن، چین و عراق به برتری رسید. ایران در مرحله یک چهارم قرقیزستان را با هفت گل شکست داد و در دیدار نیمه نهایی هم ویتنام را با نتیجه ۱۳ بر یک شکست داد تا راهی دیدار نهایی شود.

یکی از دغدغه‌های تیم ملی در طول مسابقات مصدومیت محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی بود که خوشبختانه این بازیکن بدون مشکل برابر ویتنام بازی کرد و حتی موفق به گلزنی شد.

در جدول گلزنان هم حسین طیبی با ۱۱ گل در صدر قرار دارد و یکی از بازیکنان تایلند با ۱۰ گل دوم است. مهدی جاوید و علی اصغر حسن زاده دیگر بازیکنان ایران هم با ۸ و ۶ گل زده در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها