دختر: می خواستند مرا به زور سوار پرشیا کنند

حمله 3 جوان مست به یک دختر در زعفرانیه تهران +عکس

دو آدم‌ ربا که با هدف باج خواهی ۱۰۰ میلیون تومانی فردی را در شهرستان رودهن ربوده بودند پس از یک روز بازداشت شدند.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۲
آدم ربایان ۱۰۰ میلیون تومانی دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین ، دوشنبه گذشته یعنی 26 بهمن ماه پرونده‌ای در خصوص یک فقره آدم‌ ربایی در شهرستان رودهن در شعبه نهم دادسرای امور جنایی گشوده شد که در آن 2 مرد جوان مردی را با تهدید چاقو و شوکر ربوده بودند.

بر اساس اطلاعات دریافتی، روز دوشنبه فردی با مراجعه به دادسرای امور جنایی به قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کرد و مدعی شد: شوهر خواهرم توسط دو مرد جوان در شهرستان رودهن ربوده شده است.

پس از تشکیل پرونده آدم‌ ربایی،‌ ماموران اداره پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی سهرابی شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان را در دستور کار قرار دادند و روز گذشته مأموران کلانتری 118 ستارخان متهمان این پرونده را بازداشت و مرد ربوده شده را که در خانه‌ای حوالی خیابان شهید حبیب اللهی نگهداری می‌شد آزاد کردند.

مرد ربوده شده پس از آزادی به بازپرس پرونده گفت: 26 بهمن ماه امسال برای انجام کار اداری به شهرستان رودهن رفته بودم و درون خودرویم قرار داشتم که ناگهان 2 مرد جوان وارد خودرویم شدند و با تهدید چاقو و شوکر من را تهدید کردند و به خانه‌ای منتقل کردند.

وی افزود: این دو نفر مرا در آن خانه مورد ضرب و جرح قرار دادند و از من تقاضای 100 میلیون تومان وجه کردند.

فرد ربوده شد همچنین مدعی شد: این دو آدم‌ربا حدود یک ماه پیش نیز پسر برادرم را گروگان گرفته بودند که پس از دو روز وی را آزاد کردند.

پس از اظهارات شاکی پرونده، دو متهم آدم‌ربایی که دارای سابقه کیفری و مصرف مواد مخدر بودند در مقابل بازپرس قرار گرفتند اما هر دو منکر آدم‌ربایی و اظهارات مرد شاکی شدند که سرانجام متهمان پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: ‌فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها