حمایت رادیویی از ورزشکاران المپیکی

احمد رضا طاهری تهیه کننده روی خط المپیک، هدف اصلی این برنامه را حمایت از ورزشکاران حاضر در تیم المپیک کشورمان دانست.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۷
حمایت رادیویی از ورزشکاران المپیکی

به گزارش جام جم ورزشی ، احمد رضا طاهری تهیه کننده روی خط المپیک، هدف اصلی این برنامه را حمایت از ورزشکاران حاضر در تیم المپیک کشورمان دانست.
مجید مرادی مجری و گزارشگر روی خط المپیک نیز درمعرفی این برنامه گفت: برنامه روی خط المپیک با آیتم های متنوع از جمله؛ معرفی ورزشکار المپین، گزارش از اردوی المپیکی های ریو، پزشکی- ورزشی به یکی از مهمترین وقایع سال 2016 می پردازد و زمینه را برای این مسابقات آماده می کند.
روی خط المپیک امروز سه شنبه در بخش پیگیری اردوی المپیکی های کشورمان با مینو مداح، سرمربی تیم ملی تکواندو گفت و گو می کند و وی از شرایط ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی تکواندو سخن می گوید. در بخش ورزشکار المپین کشور، ناصر زینل نیا کشتی گیر وزن 48 کیلو گرم کشورمان،در المپیک 1988 از خاطراتش درباره این دوره از مسابقات المپیک حرف میزند. در این برنامه همچنین ، جدیدترین اخبار المپیک 2016 پیگیری می شود و به اتفاقات نادر در المپیک های گذشته نیز پرداخته می شود.
برنامه روی خط المپیک از ساعت 13:05 به مدت 25 دقیقه شنبه تا پنجشنبه، به تهیه کنندگی احمدرضا طاهری و اجرا و گزارشگری مجید مرادی از شبکه رادیویی ورزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها