نقد فیلم «کفش‌هایم کو!» ساخته کیومرث پوراحمد

دست‌های محرم و نوازش آلزایمر

رضا کیانیان گفت: در این دوره از جشنواره در دو فیلم«کفش هایم کو» ساخته کیومرث پور احمد و «بارکد» به کارگردانی «مصطفی کیایی» به ایفای نقش پرداخته ام.
کد خبر: ۸۷۹۴۷۹
آینده سینمای ایران را متعلق به جوانان می دانم

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، روز یکشنبه یازدهم بهمن با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت اله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و محمد حیدری دبیر جشنواره در تالار وحدت تهران برگزار شد.

در این گردهمایی، هنرمندانی چون رویا تیموریان، رضا کیانیان، مهدی فخیم زاده و محمد دادگو تهیه کننده مورد تقدیر قرار گرفتند.

برنامه «کافه هنر» کاری از گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در این خصوص با «رضا کیانیان» بازیگر سینمای ایران، به گفت و گو پرداخته است.

کیانیان گفت: در این دوره از جشنواره در دو فیلم«کفش هایم کو» ساخته کیومرث پوراحمد و «بارکد» به کارگردانی «مصطفی کیایی» به ایفای نقش پرداخته ام. معتقدم آینده سینمای ایران متعلق به جوانان می باشد؛ کار با کارگردان های جوان همیشه برایم دوست داشتنی بوده است.

وی افزود: کارگردان های قدیمی نیز پیشکسوت هستند و دارای نگاه و سبک متفاوتی می باشند، از این رو همکاری با این عزیزان نیز باعث افتخار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها