چرا لیگ والیبال حساس خواهد شد؟

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه مسابقات حساسی را خواهد دید چرا که 5 تیم به دنبال راهیابی به پلی آف هستند و پیکان به دنبال جایگاه بانک سرمایه است.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۷
چرا لیگ والیبال حساس خواهد شد؟

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال عصر روز چهارشنبه برگزار می شود تا در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات تکلیف بسیاری از تیم ها مشخص شود. بانک سرمایه صدرنشین است و تنها پیکان می تواند به جایگاه آنها برسد. کسب رتبه اول برای تیم ها بسیار مهم است و راه فینالیست شدن را بسیار آسان تر از تیم های دیگر خواهد کرد. به همین دلیل بانک سرمایه در دو بازی آینده تمام سعی خود را برای ثبیت خواهد کرد و پیکان سخت دنبال رسیدن به آنهاست.

شهرداری ارومیه سوم است و تا پایان دور مقدماتی در همین جایگاه خواهند ماند به طوریکه نه دوم خواهد شد و نه چهارم. ثامن الحجج در رتبه چهارم حضور دارد و اگر در بازی این هفته موفق به پیروزی شود در جایگاه خود خواهد ماند و هیچ نگرانی از حضور در پلی آف ندارد.

اما حساس ترین بازی های هفته بین تیم های میانه جدولی انجام خواهد شد جایی که تیم های شهرداری تبریز، سایپای تهران، متین صالحین ورامین، آرمان ورزشی اردکان و کاله مازندران که به ترتیب در رتبه های پنجم تا نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند. یکی از این 5 تیم به پلی آف راه پیدا نخواهد کرد و رتبه آنها در پایان مسابقات هم بسیار مهم است به همین حساسیت در این شهرها به اوج می رسد.

جواهری گنبد و گوهر کویر زاهدان هم بازی نخواهند کرد و نتیجه بازی این تیم ها مقابل رقبا 3 بر صفر می شود.

تمام بازی های این هفته:

تهران، ساعت 15 و 20 دقیقه؛ خانه والیبال (پخش مستقیم از شبکه سوم سیما)

بانک سرمایه – شهرداری تبریز

داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: میثم پارسا

تهران، ساعت 17 و 30 دقیقه؛ خانه والیبال

پیکان تهران – متین صالحین ورامین

داور اول: احمد سرمست، داور دوم: وحید پورکاشیان

اردکان، ساعت 17: سالن آیت الله خاتمی

آرمان ورزشی اردکان – سایپا تهران

داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: محمد عشق دوست

مشهد، ساعت 17: سالن مهران

ثامن الحجج خراسان – کاله مازندران

داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: داود نافعی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها