در نشست امروز شورای عالی کار

تعیین مزد ۹۵ بدون نتیجه ماند

زمان ارائه محاسبات جدید معیشت اعلام شد

درخواست کارفرمایان از کارگروه مزد ۹۵

عضو شورای عالی کار با بیان اینکه به درخواست کارفرمایان نشست کارگروه مزد ۹۵ یک هفته به تعویق افتاد گفت:کارفرمایان باید تا هفته آینده محاسبات خود از وضعیت هزینه سبد معیشت خانوار را ارائه کنند.
کد خبر: ۸۷۷۹۹۷
درخواست کارفرمایان از کارگروه مزد ۹۵

به گزارش جام جم آنلاین ، فرامرز توفیقی با اعلام تعویق یک هفته ای نشست کارگروه تخصصی مزد ۹۵ کارگران و مشمولان قانون کار گفت: نماینده کارفرمایان برای ارائه وضعیت هزینه های سبد معیشت خانوار یک هفته دیگر وقت خواستند و به همین دلیل کمیته دستمزد این هفته جلسه نخواهد داشت.

نماینده کارگران در شورای عالی کار اظهارداشت: از دست دان وقت و عدم تشکیل منسجم این جلسات می تواند در رسیدن به نقطه نظرات علمی، جامع و کامل برای ارائه فرمولی برای افزایش دستمزد، کاهش فاصله قدرت خرید با سبد معیشت، تلاش برای پیگیری سهم کارگران و بازار کار از توافق هسته ای و برجام آسیب وارد نماید.

عضو شورای عالی کار اظهارداشت: امیدواریم نمایندگان کارفرمائی با درک صحیحی از شرایط فعلی و نیاز جامعه به تحرک، شادابی، پویائی و اقدام برای کاهش فاصله دستمزد و اجرای تبصره یک و دو ماده ۴۱ قانون کار، در کنار دولت به عنوان بزرگترین کارفرما اقدامی عملیاتی بنمایند البته شنیده ها حاکی از آن است که کارفرمایان اعتقاد دارند جبران افزایش برخی هزینه های سبد معیشت خانوار مانند هزینه مسکن، خوراک و پوشاک و ... به عهده دولت است در صورتی که این موارد باید در سبد معیشت خانوار محاسبه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها