با رفع ممنوعیت هفت‌ساله این خواننده پاپ؛

سیامک عباسی مجوز فعالیت گرفت

حضور یغمایی در جشنواره موسیقی فجر

«کاوه یغمایی» دوباره مجاز شد

کاوه یغمایی خواننده سبک پاپ-راک که در چند سال گذشته موفق به اخذ مجوز برای برگزاری کنسرت نشده، در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۸
«کاوه یغمایی» دوباره مجاز شد

به گزارش جام جم نوا، این نخستین بار است که کاوه یغمایی پس از بازگشتش به ایران می‌تواند کنسرت برگزار کند و این اتفاق در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر رخ خواهد داد.

یغمایی پیش از این با هنرمندان زیادی در آلبوم‌های مختلف موسیقی به عنوان آهنگساز و آراینده ساز‌ها، نوازنده گیتار، فلوت، کیبورد، درامز و پرکاشن همکاری کرده است.

یغمایی همچنین آلبوم « مترسک» را با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و خوانندگی خودش در سال 1382 منتشر کرده است. پس از آن کاوه یغمایی ایران را برای چند سال ترک کرده و در سال 1386، زمانی که در ونکوور کانادا اقامت داشت آلبوم «سکوت سرد» را منتشر کرد.

اکنون حدود 4 سال است که این موزیسین به ایران بازگشته و در این سال‌ها تلاش او در راه اخذ مجوز برای فعالیت رسمی راه به جایی نبرده است.

اما اکنون این خواننده پاپ – راک نخستین اجرای صحنه‌ای خود را پس از بازگشت دوباره‌اش به ایران، در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر و در تاریخ 26 بهمن 1394 ساعت 18:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه خواهد برد.

منبع : تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها