شب گذشته (سه‌شنبه 29 دی) گروه پالت به بهانه بازنشر آلبوم آقای بنفش در مجتمع پالادیوم با اجرای قطعه «یه شب مهتاب» یاد فرهاد را در سالروز تولدش زنده نگاه داشت و با مخاطبانش دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۰
پالت به یاد فرهاد‌ «یه شب مهتاب» خواند

به گزارش جام جم نوا؛ در شبی که پالتی‌ها به بهانه‌ی بازنشر آلبوم آقای بنفش در سالروز تولد فرهاد مهراد با طرفدارانشان دیدار می‌کردند؛ ویدیویی از موسیقی ماهی و گربه، تور شهرستان‌ها و اجرا در این شهرها، تورهای خارج از ایران، آشنایی با خواننده آلمانی زبان (گیزبرت)، رونمایی آلبوم شهر من بخند در عمارت مسعودیه و ٩ شب اجرا در تالار وحدت پخش شد.

اعضای پالت با پخش تصاویری از گروه در کشور برزیل اعلام کردند که همزمان با جام جهانی بعدی فیلم کامل حضور پالت در این کشور منتشر می‌شود. پالتی‌ها همچنین ویدیوی قطعه از سرزمین‌های شرقی‌را برای اولین بار پخش کردند و به مخاطبان خود نوید انتشار آلبوم تصویری گروه تا پایان سال را دادند.

در انتهای این مراسم امید نعمتی (خواننده پالت) با یادی از فرهاد و تاثیری که بر گروه پالت داشته، به مناسبت سالروز تولد این خواننده با خواندن قطعه «یه شب مهتاب» مراسم را به او تقدیم کرد. این مراسم با جشن امضا و عکس یادگاری گرفتن به همراه طرفداران به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها