خرید ۲ دستگاه نمکپاش پلاگین و مکانیزه توسط راهداری خراسان شمالی
جهت نوسازی ناوگان و تجهیزات راهداری استان صورت گرفت:

خرید ۲ دستگاه نمکپاش پلاگین و مکانیزه توسط راهداری خراسان شمالی

بارش برف باعث لغزندگی و کندی تردد در برخی محورهای کشور شده ومقامات مسئول از رانندگان می‌خواهند احتیاط کنند و وسایل ایمنی همراه داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، بارش برف، تگرگ و باران در نقاط مختلف استان البرز با وزش باد شدید و رعد و برق یکشنبه شب برای دقایقی اتوبان کرج ـ قزوین را با مشکل تردد مواجه کرد. همچنین جاده کرج ـ چالوس نیز برای ساعاتی بسته شد که سرانجام عصر دیروز باز شد.

با این حال محور شمشک ـ دیزین همچنان بسته است.

در همین حال، نوید کازرونی، مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بارش برف محورهای میمه ـ قرقچی، کاشان ـ نطنز، کاشان ـ اردستان و کاشان ـ قم را لغزنده کرده است.به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه، راه ارتباطی 18 روستای این شهرستان نیز به علت بارش برف بسته است.شهریاری افزود: بارش برف که از دیروز آغاز شد، تردد خودروهای مسیر پاوه به روانسر را مشکل کرد. ارتفاع برف در شهر 20 و در گردنه‌ها به 30 سانتی‌متر رسیده است.مدیر راهداری استان مرکزی نیز گفت: هم‌اکنون بیشتر گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان لغزنده است.محمد زندی‌فر با بیان این‌که محور اراک به قم لغزنده است، افزود: مسافرانی که قصد دارند به این محور بروند خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان هم اظهارکرد: هم‌اکنون بارش برف موجب لغزندگی محورهای زنجان ـ طارم و زنجان ـ تهم ـ چورزق و زنجان ـ دندی شده است. یوسفی درخصوص راه‌های روستایی هم گفت: راه تعدادی از روستاها بسته شده است که راهداران در حال بازگشایی آنها هستند.

محمد مشتری، مدیر راهداری خراسان شمالی هم گفت: به علت بارش برف، عبور از گردنه اسدلی حدفاصل بجنورد و اسفراین با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.سرهنگ قاسم قدرتی، رئیس پلیس راه خوزستان نیز گفت: به علت مه غلیظ، تردد خودروها در برخی محورهای استان با کندی مواجه است.

رئیس پلیس راه مازندران نیز با توجه به این‌که همه جاده‌های استان باز ولی لغزنده است، افزود: جاده کندوان که به علت برف شدید از ساعت سه بسته شده بود با تلاش ماموران راهداری بازگشایی شد.همچنین در پی بارش باران و برف در استان سمنان، با وجود باز بودن همه جاده‌ها، مه شدید در همه محورهای درون و برون‌شهری وجود دارد.

سرهنگ حسن خسروجردی، رئیس پلیس استان سمنان گفت: بارش برف و باران تا پایان امروز به‌خصوص در مناطق شرقی استان ادامه دارد و رانندگان باید ضمن رعایت اصول ایمنی رانندگی، از سفرهای غیرضروری بپرهیزند. از سوی دیگر، بارش برف راه پنج روستا را در زنجان بست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها