رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی:

آغاز عملیات آسفالت محور روستایی کلاته شور به قراجه رباط سنخواست

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از آغاز عملیات آسفالت محور روستایی کلات شور به قراجه رباط سنخواست واقع در شهرستان جاجرم خبر داد.
رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از آغاز عملیات آسفالت محور روستایی کلات شور به قراجه رباط سنخواست واقع در شهرستان جاجرم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۷۳۸۲

 


به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی ؛ بنا  به اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی ، ابراهیم محمدزاده گفت: کل طول محور روستایی کلاته شور به قراجه رباط سنخواست ۱۹.۵ کیلومتر بوده که سال گذشته هفت و نیم کیلومتر از این مسیر آسفالت شده است.
وی افزود طول این پروژه سه کیلومتر است که در مدت زمان ۳۰ روز کاری اجرایی شده و دو روستا با
۱۸۶ خانوار از مزایای آن بهرمند خواهند شد.
به گفته ایشان: زیرسازی خاکبرداری و خاکریزی این پروژه راهسازی با استفاده از توان ماشین آلات و تجهیزات راهداری به صورت امانی اجرا گردیده و در این زمینه ۳۲۰۰ متر مکعب خاکریزی و ۲۰۰۰ متر مکعب خاکبرداری انجام شده است.
ابراهیم محمدزاده بیان داشت: راه اندازی اکیپ امانی و استفاده از توان تجهیزات و امکانات راهداری در اجرای پروژه های راهسازی در محورهای روستایی سبب کاهش هزینه ها و نیز صرفه جویی در منابع گردیده است.
وی در ادامه اظهار داشت : اجرای آسفالت این پروژه توسط پیمانکار انجام گردیده و در این زمینه اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
رئیس اداره اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اقدامات انجام شده جهت بهره برداری از این پروژه مبلغی بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال است.
ابراهیم محمدزاده در پایان گفت: طی سنوات گذشته بالغ بر ۹۲ کیلومتر راه روستایی شهرستان جاجرم آسفالت گردیده و شاخص برخورداری این شهرستان از راه آسفالته 50.6 درصد و برخورداری جمعیتی نیز در شهرستان از راه آسفالته ۹۱ درصد می باشد، ضمنا جهت اجرای آسفالت 4.5 کیلومتر از راههای روستایی تا پایان سال مالی  ۱۴۰۰ در شهرستان جاجرم برنامه ریزی شده که در صورت تخصیص اعتبار ، با تجمیع امکانات راهداری و پیمانکاران عملیاتی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها