تهیه کننده کنسرت‌های گروه «دالغا» می‌گوید: این گروه در سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر هیچ اجرایی ندارد و تنها اجرای سال جاری گروه «دالغا» در شهر تهران برای ۲۹ دی در مرکز همایش‌های برج میلاد برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۸۷۱۴۱۷
حضور گروه «دالغا» در جشنواره موسیقی فجر تکذیب شد

به گزارش جام جم آنلاین، مسئولان برگزاری سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر نام گروه موسیقی «دالغا» را برای اجرا در تاریخ 28 بهمن 1394 در جدول برنامه‌های خود قرار دادند. اما تهیه کننده و سرپرست گروه «دالغا» این موضوع را رد می‌کنند.

علی غزنوی مدیر برنامه‌ها و تهیه کننده کنسرت‌های گروه «دالغا»، گفت: گروه موسیقی «دالغا» قرار نیست اجرایی در جشنواره موسیقی فجر داشته باشد و تنها اجرایی که در سال جاری برای این گروه در تهران تدارک دیده‌ایم، اجرایی است که 29 دی 1394 در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می‌رود.

در همین باره چنگیز مهدی‌پور سرپرست گروه «دالغا» گفت: متاسفانه بدون هماهنگی با ما نام گروه «دالغا» را در جدول برنامه‌های سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر قرار داده بودند، در حالی که ما هرگز چنین برنامه‌ای نداشتیم و نداریم.

این نوازنده «قوپوز» با اشاره به سابقه حضور گروه «دالغا» در جشنواره موسیقی فجر، گفت: سال گذشته مسئولان جشنواره از ما خواستند تا در جشنواره اجرایی داشته باشیم، که البته این حضور با کمترین هزینه مالی انجام شد. اما ما برای رونق موسیقی نواحی و بدون انگیزه مالی به جشنواره رفتیم و درست دو روز قبل از کنسرت خودمان در جشنواره اجرا داشتیم.

وی ادامه داد: مسئولان جشنواره موسیقی فجر سال گذشته به ما وعده‌های زیادی برای سال‌های بعد دادند اما امسال هم گفتند که با بلیت‌فروشی خودتان به جشنواره بیایید و من هم هرگز این شرایط را قبول نکردم اما آنان بدون هماهنگی با ما نام گروه «دالغا» را در جدول جشنواره قرار دادند.

گروه «دالغا» قرار است کنسرت خود را با عنوان «آشیق‌جنون» 29 دی 1394 با سرپرستی چنگیز مهدی‌پور و خوانندگی «ودود موذن» در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه ببرد. در این کنسرت قطعه‌هایی از ردیف آوازی، قطعه‌هایی شاد و قطعه‌هایی حماسی نواخته و خوانده می‌شود.

«موغانا جیران» در دستگاه ماهور، قطعه «کورعرب ماهنیسی» با آهنگسازی فکرت امیر‌اف، قطعه‌ای در دستگاه شور، قعطه‌ای با نام «اوینا گولوم» و «آی ایشی‌غیندا» (نور مهتاب)، از جمله آثاری است که در کنسرت گروه «دالغا»‌ اجرا می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها