جعفری: تیمی نمی‌تواند به زور بازیکنان را سرباز کند

ماجرای عجیب در والیبال؛ خط خوردن از تیم ملی بخاطر سربازی

ارسلان کاظمی سرباز اعلام شد

سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، ارسلان کاظمی را سرباز اعلام کرد. در حالی که برخی منابع دانشگاه آزاد واحد شوشتر کماکان روی دانشجو بودن این بازیکن بسکتبال تاکید دارند.
کد خبر: ۸۷۱۳۷۸
ارسلان کاظمی سرباز اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین ، ارسلان کاظمی همان بازیکنی است که پیش از رقابت‌های آسیایی 2014 اینچئون به خاطر یک مصاحبه از بسکتبال ایران معلق شد. او که 8 سال را در آمریکا و لیگ بسکتبال چین گذراند و طی این سال‌ها یک فصل هم برای پتروشیمی بندرامام بازی کرده بود، بعد از رقابت‌های جهانی اسپانیا و به دنبال اختلافاتی که با سرمربی وقت تیم ملی داشت کم‌کم زیر سایه رفت و اکنون که قصد بازی در لیگ برتر بسکتبال ایران با تیم ثامن مشهد را دارد برخی جریانات علیه وی صحبت می‌کنند که در حال شکل‌گیری است.

موضوع خدمت سربازی ارسلان کاظمی چند روزی است به اخبار بسکتبال رسانه‌‌ها تبدیل شده و مسئولان تیم ثامن و فدراسیون نظرهای مختلفی در این زمینه داشتند، به همین دلیل این بازیکن با این‌که حدود 2 هفته است به ایران بازگشته، هنوز نتوانسته کارت بازی دریافت کند.

دیروز سردار کمالی در گفت‌وگو با فارس درباره این‌که وضعیت این بازیکن چگونه است، گفت: ارسلان کاظمی واحدهایی را از سال‌های گذشته در دانشگاه داشت که مهلت پاس کردن آنها گذشته و بر این اساس او در حال حاضر سرباز است. طبق قانون هم بازیکنان سرباز باید در تیم‌های نظامی بازی کنند و او هم از این قاعده مستثنی نیست. این در حالی است که برخی منابع دانشگاه آزاد واحد شوشتر، ارسلان کاظمی را هنوز دانشجوی این دانشگاه معرفی می‌کنند و ظاهرا مدارک مربوط به دانشگاه هم برای فدراسیون بسکتبال ارسال شده است. با این شرایط اگر ارسلان کاظمی سرباز باشد باید برای تیم نیروی زمینی در لیگ برتر بسکتبال بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها