حسین عبدی سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران ورزشی درباره آینده سوشا مکانی اعلام کرد باشگاه از این بازیکن حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۲
حمایت لفظی باشگاه پرسپولیس از مکانی

به گزارش جام جم آنلاین ، یک روز پس از انتشار اخبار پرسروصدا درباره دروازه‌بان پرسپولیس و در شرایطی که رویکرد تند به سوی گلر پرسپولیس مورد انتقاد بسیاری از فوتبالیست‌ها قرار گرفته است، باشگاه پرسپولیس به حمایت لفظی از این بازیکن پرداخت. عبدی گفت: پرسپولیس از سوشا به عنوان یکی از ارکان باشگاه حمایت می‌کند و تا زمانی که چیزی اثبات نشده، موضع ما در قبال این بازیکن تیممان همین خواهد بود.
این بازیکن سابق پرسپولیس با تاکید بر اینکه روند اتفاقات قضایی در ایران این است که رسانه‌ها باید پیش از حکم دادگاه از انتشار اخبار بپرهیزند گفت: باید در نظر داشته باشیم که در موارد مشابه مثل پرونده‌های مالی قوه قضاییه چگونه اخبار را پوشش می‌داد. این روند باید درباره مکانی نیز رعایت بشود اما متاسفانه طوری با او رفتار شده که انگار حکمی صادر شده است.
با این وصف باشگاه پرسپولیس کماکان در فصل نقل و انتقالات به دنبال استخدام دروازه‌بان خواهد بود. آنها در آرامش این کار را پیش خواهند برد در حالی که نیم نگاهی هم به روند دادسری گلر پرسروصدای تیمشان دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها