مشهد مقدس نخستین روز از هفته جاری را بر اثر ایجاد تصادف زنجیره ای و برخورد ۱۰ خودروی سنگین و سبک که جان یک رفتگر شهرداری را نیز گرفت با تلخی آغاز کرد.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۹
تصادف زنجیره ای در مشهد 6 کشته و مجروح داشت

به گزارش جام جم آنلاین ، مقارن ساعت ۳ و ۱۳دقیقه بامداد روز شنبه با برخورد ۱۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در بولوار صد متری شهر مشهد یک کارگر شهرداری در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داد و تعداد پنج نفر نیز شامل دو خانم و دو کودک خردسال به دلیل جراحات وارده راهی بیمارستان شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: طی تماس با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد بی درنگ ساعت ۳ و ۱۳ دقیقه بامداد امروز نجاتگران ایستگاه ۹، ۲، ۱۶ را به بولوار صد متری، حد فاصل شهرک نیروی هوایی به سمت میدان شهید عباس پور و حدفاصل پل حافظ اعزام کرد.

آتش پاد سوم مهدی رضایی افزود: در این حادثه ابتدا دو دستگاه کامیون حامل بار گوجه و انار به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد می کنند که در اثر شدت این برخورد هر دو خودرو واژگون شدند که در پی آن یک دستگاه خودرو کامیون از مسیر منحرف و پس از برخورد با ستون حاشیه صد متری متوقف شد.

وی ادامه داد: در همین حین یک دستگاه تریلر که در این مسیر در حرکت بود نیز تعادلش را از دست داد و از مسیر اصلی منحرف و با کارگر شهرداری که در حاشیه صد متری در حال انجام وظیفه بود برخورد کرد که متاسفانه وی به تایید عوامل اورژانس در دم جان باخت .

رضایی بیان کرد: بر اثر این برخورد ها چندین خودرو سواری دیگر از جمله چهار دستگاه خودروی وانت و دو سواری پژو و پراید نیز با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این تصادف ها پنج سرنشین سواری پراید دچار جراحت شدند که دو خانم و یک نوزاد و کودک سه ساله برای مداوا اعزام بیمارستان شدند .

معاون عملیات سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، افزود: نجاتگران آتش نشانی به سرعت با قطع جریان برق خودروها و نصب علائم هشداردهنده در جاده، محل حادثه را ایمن سازی و از وقوع حریق احتمالی به واسطه نشت سوخت از خودروها اقدام کردند و مصدومین حادثه تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها