این برنامه تماشاگر می‌پذیرد

«شب کوک»، دوباره کوک می‌شود

سری جدید برنامه «شب کوک» به ‌زودی از شبکه نسیم با تغییرات جدید پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۱
«شب کوک»، دوباره کوک می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هنرآنلاین، برنامه «شب کوک» با محوریت تست صدا مدت‌ها از شبکه نسیم در حال پخش بود. آخرین قسمت از این برنامه روز 20 مهرماه سال جاری پیش از آغاز ماه‌های محرم و صفر از شبکه مذکور پخش شد. در واقع 30 اپیزود از آن پخش و فصل اول آن به پایان رسید.

از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه می‌توان به معرفی خوانندگان بااستعداد و جوان این مرزوبوم که تاکنون فرصت مناسبی برای فعالیت بصری آثار خود را در رسانه ملی نداشته‌اند اشاره کرد. پخش آثار باارزش و پرمحتوای موسیقی سنتی، پاپ، قومی و محلی با مضامین اجتماعی، ملی، انقلابی، مذهبی و همچنین تحلیل و بررسی وضعیت موسیقی کشور در همه ابعاد آن از دیگر بخش‌های «شب کوک» است.

چهار داور و یک تیم کاملاً حرفه‌ای

فریدون آسرایی درباره سری جدید این برنامه گفت: ضبط برنامه از دیروز با تغییرات اساسی در آن آغاز شده است. در این فصل جدید چهار داور با یک تیم کاملاً حرفه‌ای برنامه را پیش خواهند برد.

آسرایی ادامه داد: در این فصل جدید که از روز سه‌شنبه پخش آن شروع خواهد شد شاهد بخش‌های متنوع و متفاوتی نسبت به فصل پیش را شاهد خواهید بود.

«شب کوک» نزدیک است

هادی دمیرچی یکی از تهیه‌کنندگان این برنامه هم می‌گوید: پخش شب کوک نزدیک است و در تمام این مدت با بدون وقفه و شبانه‌روزی برای رضایتمندی بینندگان مشغول کار بودیم.

دمیرچی ادامه می‌دهد: در فصل جدید، کل برنامه را به تازه‌نفس‌های موسیقی اختصاص دادیم و خواستیم شبیه برنامه‌هایی که در سراسر دنیا در این حوزه پخش می‌شود، کار کنیم. ممکن است عده‌ای برنامه را تقلیدی از دیگر برنامه‌های خارجی بدانند. بله درست است این برنامه یک تقلید است و واقعاً ممکن است شبیه آن‌ها نیز باشد اما ما اولین و آخرین نفری نخواهیم بود که چنین برنامه‌ای را تولید می‌کنیم. در همه جای دنیا چنین روالی وجود دارد که عده‌ای می‌آیند، تست می‌دهند، چند نفر کارشناس در رابطه آن‌ها نظر می‌دهند و یک نفر هم به عنوان مجری در برنامه حضور دارد و فقط دکور برنامه متفاوت است، اما سبک انتخاب‌ها که نمی‌تواند خیلی متفاوت باشد.

وی افزود: دوستانی که مایل به شرکت در فصل جدید این برنامه هستند باید تا اواخر سال 95 منتظر بمانند. در صورتی که با تداوم ساخت «شب کوک» موافقت شد، فراخوان رسمی در شبکه نسیم اعلام می‌شود پس از آن متقاضیان جدید می‌توانند درخواست خود را به ایمیل Shabkook @tvnasim.ir و یا به سامانه پیامکی 30570 ارسال کنند.

او در پایان هم گفت: در فصل جدید وارد مرحله نیمه‌نهایی و نهایی در 70 قسمت خواهیم شد.

کسانی که تمایل به حضور در این برنامه به‌عنوان تماشاگر را دارند می‌توانند همه روز از ساعت 10 الی 8 شب با شماره 02144145276 تماس حاصل نمایند.

«شب کوک» از روز سه‌شنبه هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم پخش می‌شود. کارگردانی و اجرای برنامه را باربد بابایی و تهیه‌کنندگی آن را مجید و هادی دمیرچی بر عهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها