سیده خراسانی گفت: بنابر گفته پزشکان بنا بود تا حداکثر ظرف مدت یک ماه مشکل صدا برطرف شود؛ اما متاسفانه در حال حاضر تغییری ایجاد نشده است. تارهای صوتی باید ترمیم شوند اما با این همه پزشکان اعلام کرده‌اند که صدا حتما برمی‌گردد.
کد خبر: ۸۶۵۱۳۰
صدای «غلام‌رضا صنعتگر» برمی‌گردد

سیده خراسانی همسر «غلامرضا صنعتگر» درباره آخرین وضعیت جسمانی این خواننده موسیقی پاپ، به خبرنگار موسیقی فارس گفت: «وضعیت چندان تفاوتی نکرده است و صدای ایشان هنوز برنگشته است. مشکلاتی هم وجود دارد که ان‌شا‌الله مرتفع می‌شود. در ابتدای این که برای صدای ایشان مشکل پیش‌ آمد، پزشکان گفتند که حداکثر ظرف مدت یک ماه مشکل صدا برطرف شود. اما متاسفانه در حال حاضر 55 روز از این اتفاق می‌گذرد و هنوز صدا بازنگشته و تغییری ایجاد نشده است. تارهای صوتی باید ترمیم شوند اما با این همه پزشکان اعلام کرده‌اند که صدا حتما برمی‌گردد.»

وی افزود: «بعد از عمل جراحی شیمی درمانی متوقف شده و روال عادی درمان در حال انجام است. برخی از رسانه‌ها عنوان کرده بودند که ایشان درحال انجام شیمی درمانی است که این موضوع به اشتباه عنوان شده؛ شیمی درمانی مربوط به قبل از عمل جراحی بوده است.»

همسره این خواننده پاپ در باره این که آیا در ادامه روند درمانی، عمل جراحی دیگری درکار خواهد بود یا نه، اظهار کرد: «این که در ادامه عمل دیگری در کار باشد یا خیر، بر اساس صلاحدید و تشخیص پزشکان است. اما بدن ایشان به حدی ضعیف شده که فکر نمی‌کنم عمل دیگری در کار باشد؛ اگر هم پزشکان الزام عمل دیگری را ببینند به احتمال فراوان طی ماه‌های جاری نخواهد بود. در حال حاضر ایشان هفته‌ای یک بار آزمایش می‌دهند و این آزمایش‌ها توسط پزشکان بررسی می‌شود و روند عادی درمان در جریان است.»

وی در مورد روند بهبودی این خواننده موسیقی پاپ نیز گفت: «درباره این که وضعیت ایشان رو به بهبود است به طور قطع نمی‌توان نظر داد. گاهی اوقات حال ایشان خوب است و گاهی اوقات هم خیر. اما در مجموع اوضاع جسمانی نسبت به قبل بهتر است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها