سفری دیگر به شبکه افق می آید

گلیم بافی مارتا در ایران

سرزمین نخبگان را در شبکه افق ببینید

پای صحبت‌های مردی از جنس تلاش

مجموعه «سرزمین نخبگان» با مروری بر موفقیت محمد موسوی صاحب بزرگ ترین کارخانه تولید شوینده‌های کودک در ایران، از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۴۸۷
پای صحبت‌های مردی از جنس تلاش

مجموعه «سرزمین نخبگان» که هر هفته از شبکه افق پخش می شود و در هر قسمت به معرفی یکی از نخبگان و کارآفرینان ایرانی می پردازد، این هفته با محمد موسوی درباره فعالیت‌ها و عوامل موفقیت او به گفت وگو می‌کند.

بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، هم اکنون حدود نیم میلیارد نفر از مردم دنیا با گونه‌ای از معلولیت زندگی می‌کنند؛ برخی از این افراد شاید روحیه خود را ببازند و دست از کار و تلاش بردارند ولی معلولانی هستند که نقص جسمی را فراموش می‌کنند و با اتکا به قدرت لایزال الهی و استعدادهاییکه در خود می‌یابند، به قله‌های موفقیت می‌رسند.

محمد موسوی از جمله این افراد است، او که از کودکی دچار معلولیت از ناحیه پا بوده، هیچ‌گاه تلاش و کوشش را رها نکرده و با جدیت به تحصیل و فعالیت پرداخته است.

موسوی در حال حاضر صاحب بزرگ ترین کارخانه تولید شوینده های بهداشتی کودک در ایران است.

بیش از 90 درصد کارکنان این کارخانه را هم معلولان تشکیل می‌دهند، در واقع این فرد پر تلاش نه تنها خودش را بالا کشیده بلکه سعی دارد دیگر کسانی را هم که مانند او دچار نقص عضو هستند یاری دهد تا از رخوت و سستی خارج شده و به سوی موفقیت گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی شامحمدی تهیه کننده این مجموعه است که این هفته دوشنبه 16 آذرماه ساعت 18.30 از شبکه افق پخش می شود.

بازپخش این برنامه هم برای ساعت 23.30 در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها