بر اثر بارش برف و کولاک

آزادراه همدان - ساوه بسته شد

فرمانده پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید آزاد راه همدان- ساوه بسته شده و در دیگر راه‌های مواصلاتی استان همدان نیز حالت ویژه اعلام شده است.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۴
آزادراه همدان - ساوه بسته شد

مهدی شاکری در گفت‌وگو با تسنیم در همدان، با اشاره به تصادف زنجیره‌ای خودروها در آزاد راه همدان- ساوه اظهار داشت: این تصادف در کیلومتر 110 همدان رخ داده و در حال حاضر نیروهای انتظامی و امدادی در محل حادثه حضور دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروهای پلیس راه در محل وقوع تصادف، پیاده هستند امکان برقراری ارتباط به دلیل برودت هوا با آنها وجود ندارد و اطلاعات دقیقی از حادثه دریافت نکرده‌ایم و به محض دریافت اطلاعات وضعیت را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

فرمانده پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در تمام راه‌های مواصلاتی استان همدان حالت ویژه اعلام شده است تصریح کرد: جاده ساوه به علت کولاک و برودت هوا بسته است و وضعیت در دیگر جاده‌های استان نیز مشابه بوده و کولاک باعث بسته شدن راه‌ها شده است.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت جوی در سطح استان به رانندگان توصیه می‌شود که با تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در راه‌ها تردد کنند و از مسافرت‌های غیر ضروری نیز اجتناب کنند.

شاکری عنوان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم در هر شهری که هستند از محل اسکان موقت و پیش بینی شده آن شهر که توسط فرماندری‌ها و هلال احمر مدیریت می‌شود استفاده کرده و در این وضعیت جوی اقدام به مسافرت نکنند.

3 محور ارتباطی در استان زنجان مسدود شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس راه در مسیرهای ارتباطی زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق و زنجان - دندی به دلیل بارش برف و کولاک شدید، لغزندگی سطح جاده، کاهش دید و سخت و خطرناک بودن مسیر، اجازه تردد به رانندگان را نمی دهد.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسیرهای ارتباطی تا اطلاع ثانونی بسته است و به محض مساعد شدن شرایط جوی تردد در آنها برقرار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر سایر مسیرهای ارتباطی زنجان باز و تردد در آنها با توجه به وزش باد شدید و وقوع کولاک و نبود دید کافی به سختی و با احتیاط بیشتری انجام می گیرد.

شیرمحمدی گفت: بارش برف و کولاک موجب لغزندگی سطح جاده ها، کاهش دید افقی و افزایش شمار تصادفات جرحی و خسارتی در مسیرهای ارتباطی این استان از اولین ساعات روز جاری تاکنون شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها