تمرین نمایش «دختر شینا» از روز شنبه هفتم آذر آغاز شده است و دیروز سومین روز تمرین این نمایش به کارگردانی آشا محرابی و با حضور بازیگران این اثر که به سفارش اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید می‌شود، ضبط شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۴

به گزارش جام‌جم، نمایش رادیویی «دختر شینا» به کارگردانی آشا محرابی و تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا دیروز سومین و آخرین روز تمرین خود را سپری کرد و قسمت‌های پنجم، ششم و هفتم توسط هنرمندان تمرین شد.

مهین نثری، احمد گنجی، مهرخ افضلی، مهرداد مهماندوست، علی زرینی، راضیه مومیوند، سیما خوش‌چشم، نسرین زارع، شیما جان‌قربان، مروارید کریمپور، اسماعیل بختیاری، مینا شجاع، شمسی صادقی، بهادر ابراهیمی، محمدرضا علی، بهرام سروری‌نژاد، عرفان ابراهیمی، بیتا خارستانی و شهریار حمزیان هنرمندانی هستند که در این نمایش رادیویی به‌ایفای نقش می‌پردازند.

«دختر شینا» در هفت قسمت تولید می‌شود. این نمایش بر اساس کتابی با همین نام است، این کتاب خاطرات زندگی قدم خیر محمدی کنعان، همسر سردار شهید حاج‌ستار ابراهیمی‌هژیر است که توسط بهناز ضرابی‌زاده به نگارش درآمده است. این اثر از دوران کودکی راوی تا زمان مرگ همسرش را روایت می‌کند. قدم‌خیر محمدی‌کنعان سال 1341 در روستای قایش رزن همدان متولد شد. در سال 1356 با ستار ابراهیمی‌هژیر ازدواج می‌کند و صاحب پنج فرزند می‌شود. او در سال 1365 شوهرش را در جنگ از دست می‌دهد و مسئولیت بزرگ کردن کودکانش را به‌تنهایی به عهده می‌گیرد.

این نمایش رادیویی از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها