فیلم آژانس شیشه ای به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا پنجشنبه شب و فیلم سینمایی «تا مدار صفر درجه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت عصر جمعه ششم آذر ماه از این شبکه پخش می شود.
کد خبر: ۸۵۸۹۶۳
«آژانس شیشه ای» به شبکه یک می آید

به گزارش جام جم سیما ، فیلم سینمایی «آژانس شیشه ای» که پرویز پرستویی، رضاکیانیان و حبیب رضایی در آن بازی کرده اند داستان عباس، بسیجی شهرستانی است که ترکش خمپاره‌ای را کنار شاهرگ گردنش از دوران حضورش در جبهه به یادگار دارد، به اصرار همسرش نرگس برای معاینه به تهران می آید و در خیابان با همرزم سابقش کاظم روبه رو می شود که با اتومبیلش مشغول مسافرکشی است. پزشک وضعیت عباس را بحرانی تشخیص می دهد و توصیه می کند هرچه زودتر برای درآوردن ترکش به لندن برود و... .

«آژانش شیشه ای» پنجشنبه پنجم آذر ماه ساعت 22:30 به روی آنتن شبکه یک می رود.

اما فیلم سینمایی «تا مدار صفر درجه» که جمعه حدود ساعت 15:40 پخش می شود از بازی داریوش فرهنگ، حسن جوهرچی و محمود عزیزی بهره می گیرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پارسا یاور فیلمساز جوانی است که پدرش به عنوان ناخدا در یک نفتکش نیروی دریایی عازم خلیج عدن است. برای فیلمبرداری از انتقال نفت توسط یک نفتکش به کشورهای خارجی به همراه دستیار خود سوار کشتی می شود اما اتفاقاتی روی می دهد که پارسا ... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها