مدیریت امور شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی:

10 هزار میلیارد ریال منابع جدید در استان مرکزی جذب شد

مرد تبهکار که در جریان دستبرد به بانک کشاورزی در نجف‌آباد، مامور پلیسی را به شهادت رسانده بود، پس از 11 سال دستگیر شد. همدست سارق متهم در صحنه درگیری با شلیک پلیس کشته شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۶۸
پایان 11 سال زندگی زیرزمینی سارق جنایتکار

به گزارش جام‌ جم ، اواسط زمستان سال 83 یکی از اهالی بلوار طالقانی شهرستان نجف‌آباد با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد دو مرد به بانک کشاورزی شعبه تره‌بار دستبرد زده و افرادی را داخل بانک گروگان گرفته‌اند.

ماموران با دریافت این خبر، به محل مورد نظر رفته و مشاهده کردند دزدان مسلح همچنان در بانک هستند و قصد تسلیم شدن ندارند. ماموران با اخطار به سارقان مسلح، از آنها خواستند تسلیم پلیس شوند که هر دو در حالی که مسلح بودند، بدون توجه به این اخطارها و با برداشتن پول‌ها به سمت ماموران تیراندازی کردند تا راهی برای فرار خود پیدا کنند. در ادامه این درگیری مسلحانه، یکی از ماموران هدف گلوله قرار گرفت. ماموران نیز با تیراندازی به سوی سارقان یکی از آنها را کشتند.

مامور زخمی هم به بیمارستان منتقل شد، اما بر اثر شدت خونریزی به شهادت رسید. به این ترتیب روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در ادامه جستجوی پلیس، هویت دزد کشته شده مشخص و معلوم شد او یکی از طراحان سرقت بوده است. ماموران که احتمال می‌دادند ردپای یک آشنا در این سرقت باشد، به تحقیق از مسئولان و کارکنان بانک ادامه دادند و سرانجام با کشف سرنخ‌هایی متوجه شدند مردی با سارق کشته شده و دیگر سارق فراری همدست بوده و اطلاعات بانک و میزان موجودی آن را به آنها اطلاع داده است.

این فرد نیز دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به طراحی این سرقت و همدستی با سارقان مسلح در جریان دستبرد به بانک اعتراف کرد و نشانی خانه‌ای که متهم فراری در آنجا پنهان شده بود، به ماموران داد، اما سارق با جا گذاشتن بخشی از پول‌ها، از آنجا گریخته بود.

با مشخص شدن هویت سارق مسلح، او تحت تعقیب قرار گرفت، اما مدام مخفیگاهش را تغییر می‌داد و پلیس موفق به شناسایی و دستگیری وی نمی‌شد تا این که 11 سال بعد از وقوع این دستبرد مرگبار، ماموران اطلاع یافتند این دزد مسلح مدتی است مخفیانه در شهر قم زندگی می‌کند.

به این ترتیب ماموران با اطمینان از این که این فرد همان دزد مسلح فراری بانک است، با هماهنگی قضایی به شهر قم رفته و دو روز پیش او را که در انبار علوفه‌ای در محل کارش پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

سردار آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان در این‌باره گفت: دزد بازداشت شده بانک در بازجویی اولیه به اجرای نقشه این سرقت مرگبار اعتراف کرد که تحقیقات پلیس برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها