به کارگردانی محمد رضا عینی

فیلم مستند «کامکارها» ساخته می‌شود

فیلم مستند گروه موسیقی «کامکارها» به کارگردانی «محمد رضا عینی» کلید خورد.
کد خبر: ۸۵۸۴۶۱
فیلم مستند «کامکارها» ساخته می‌شود

به گزارش جام جم نوا به نقل از فارس، این مستند سینمایی در مدت زمان نود دقیقه به بررسی زندگی و موسیقی کامکارها خواهد پرداخت.

«هوشنگ کامکار» سرپرست گروه «کامکارها» در مورد تولید این مستند، گفت: «بارها پیش آمده بود که بخواهند در مورد گروه ما فیلم بسازند. پیش از این چند فیلمساز سرشناس به ما پیشنهاد داده بودند. حتی از شبکه بی بی سی نیز به ایران آمده بودند تا فیلمی راجع به گروه ما بسازند؛ اما با توجه به دغدغه‌ها و حساسیت‌های من و سایر اعضای گروه هیچگاه شرایطی برای ساختن این فیلم‌ها فراهم نشد تا این که در تابستان امسال در پی آشنایی با آقای محمد رضا عینی و رسیدن به تفاهم فکری و درک متقابل در مورد شرایط ساخت این فیلم و همچنین با اعتماد به توانایی‌های هنری ایشان، به این جمع بندی رسیدیم که زمان مناسبی برای تولید این فیلم است تا مخاطبان و علاقه مندان به موسیقی کامکارها نیز در جریان تجربه جذاب و منحصر به فردی که کامکارها برای رسیدن به این جایگاه طی کرده‌اند قرار بگیرند.»

«محمد رضا عینی» کارگردان مستند «کامکارها» نیز درباره تولید این فیلم خاطرنشان کرد: «تمام تلاش ما بر این است که فیلمی فکر شده و ساختارمند، در شأن گروه کامکارها ساخته شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها