ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۰ آبان ماه آخرین مهلت انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون در دوره‌های‌ کاردانی‌ ‌نظام‌ جدید‌ و رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی در موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی است.
کد خبر: ۸۵۷۸۰۰
شنبه آخرین فرصت ثبت نام در رشته های بدون آزمون

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، تاکنون بیش از ۶ هزار نفر در پذیرش رشته های تحصیلی کاردانی‌ نظام‌ جدید‌ موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی به صورت بدون آزمون ثبت نام کرده اند. این داوطلبان می توانند بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کل دیپلم در این دوره از پذیرش شرکت کنند.

متقاضیانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۴ موفق به اخذ مدرک دیپلم می شوند اعم از اینکه در آزمون مذکور شرکت کرده یا نکرده اند می توانند در این دوره شرکت کنند. پرداخت هزینه ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.

ظرفیت پذیرش در دوره های کاردانی‌ نظام‌ جدید‌ موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی ۱۲۴ هزار و ۴۰۱ نفر است.

همچنین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی شنبه ۳۰ آبان ماه پایان می پذیرد و تاکنون حدود ۱۵ هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اند.

متقاضیان می توانند برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۴ برای موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی با ورود به سایت سازمان سنجش در این دوره ها ثبت نام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها