رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری شخصی که اقدام به پرداخت قبوض خود از طریق حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۴
پرداخت قبوض آب و برق از جیب همسایه!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید محمد حسینی پور گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از مراجع قضایی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شاکی، پرونده تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی ها محرز شد کلیه وجوه برداشت شده صرف پرداخت قبوض آب و برق و تلفن از طریق اینترنت شده که در این راستا با پیگیری سرنخ های به دست آمده همسایه شاکی به عنوان متهم شناسایی و به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: همسایه شاکی پس از مواجهه با مدارک غیر قابل انکار این پلیس لب به اعتراف گشود و گفت: شاکی که همسایه دیوار به دیوار من می باشد مدتی پیش از من خواست قبض تلفن همراه وی را از طریق موبایل پرداخت کنم و به این منظور اطلاعات بانکی خود را در اختیارم قرار داد و من نیز آن را در تلفن خود ذخیره کردم و چند مرحله اقدام به پرداخت قبض با استفاده از اطلاعات حساب وی کردم.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست تا از قرار دادن اطلاعات حساب خود در اختیار دیگران خودداری و در صورت لزوم پس از انجام این کار رمز خود را تغییر داده تا امکان هرگونه سوء استفاده بعدی از بین برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها