مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بر اثر انفجار گاز در یک واحد مسکونی در شهرک پردیس اهواز که دوشنبه شب رخ داد یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۷
انفجار گاز در اهواز 4 کشته و زخمی داشت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، حادثه انفجار گاز در منطقه پردیس اهواز راس ساعت 21 و 33 دقیقه دوشنبه شب رخ داد و باعث رعب و وحشت ساکنین منطقه پردیس اهواز شد.

امیر نجفی سه شنبه گفت: در اثر این انفجار، دو واحد مسکونی دو طبقه به صورت 100 درصدی تخریب شدند و به ساختمان های مجاور نیز آسیب های فراوانی وارد شد.

وی افزود: شدت انفجار به حدی بود که شیشه های منازل اطراف محل حادثه نیز شکسته شد و تا شعد 100 متری نیز به منازل برخی افراد خساراتی وارد شد.

نجفی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل، عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند و با توجه به اینکه اخبار موثقی از تعداد احتمالی ساکنین در دست نبود کار آواربرداری با دشواری پیش می رفت.



مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: بر اثر صدای شدید انفجار مردم به محل حادثه آمدند و موجب ازدحام جمعیت شدند و همین امر کار امداد رسانی را دشوار کرد.



وی اضافه کرد: در این حادثه آتش نشانان موفق شدند یک نفر مرد را زنده از محل خارج و جهت درمان در اختیار اورژانس 115 قرار دهند ولی متاسفانه یک زن میانسال بر اثر شدت انفجار و قرار گرفتن زیر آوار کشته شده بود که جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: علت این حادثه نشت گاز شهری و انفجار ناشی از آن بوده است.



دکتر شهریار میر خشتی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان نیز گفت: در این حادثه یک نفر کشته و سه نفر به صورت جزئی مجروح شدند که در محل درمان شدند.

روز یکشنبه نیز نشت گاز کپسول، باعث آتش سوزی در یک واحد مسکونی در اهواز شد که صاحب واحد مسکونی دچار سوختگی شدید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها