سرمربی تیم ملی فوتبال گوام می‌گوید حضور تیم ملی فوتبال ایران در این کشور بزرگترین اتفاق تاریخ فوتبال این جزیره است.
کد خبر: ۸۵۶۵۸۹
وایت: ناراحتم که تیم ایران کامل به گوام نیامد

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، گری وایت در نشست خبری پیش از دیدار برابر ایران، اظهارکرد: حضور تیمی در سطح جهان برای گوام بزرگترین اتفاق تاریخ فوتبال این جزیره است و ما از حضور تیم ایران و سرمربی بین المللی‌اش بسیار مفتخریم. مطمئنا بازی فردا را با جدیت کامل انجام می دهیم و سعی می کنیم با جدیت و انگیزه ای که داریم برای تیم ایران مشکل ساز شویم. نگاه من به بازی فردا مثل بازیهای جام حذفی انگلیس است که همیشه تیم های درجه دو می توانند برای تیم های لیگ برتری مشکل ساز شوند و ما امیدواریم که بازی خوبی مقابل ایران انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما پیش از سفر به ایران مرتبا نسبت به مساله ویزا اعتراض می کردید اما در پایان تمامی تیم تان ویزای ایران را گرفتند، اما اکنون ایران بهترین دروازه بان و چند نفر از بازیکنانش را در اختیار ندارد، توضیح داد: ما حتی از تیم ایران هم ناراحتتر هستیم چرا که بازی مقابل تیم ایران با مربی فوق العاده ای که دارد یک فرصت بزرگ برای توسعه فوتبال گوام است. بسیار ناراحت هستیم که تیم ایران نتوانست با تیم کاملش به این جا بیاید. با این حال هنوز هم تیم فوق العاده‌ای دارید، با بازیکنانی که بسیار به توسعه فوتبال گوام کمک خواهند کرد. باور کنید که من هم خیلی ناراحت هستم. می دانم تیم ایران بازیکنان مصدومی هم دارد و این ناراحت کننده است که تیم ایران با تیم کامل به گوام سفر نکرده است.

وایت افزود: در بعد فوتبالی هم بازی مقابل تیم هایی مثل ایران همیشه تجربه خوبی به تیم ما می دهد. با در نظر گرفتن این موضوع که نتوانستیم برابر ایران در بازی رفت نتیجه خوبی بگیریم، اما همان باخت باعث شد که برابر عمان بازی بهتری به نمایش بگذاریم و به همین خاطر این بازی هم فرصت بسیار خوبی برای ما خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که چرا این بازی باید بر روی چمن مصنوعی برگزار شود، افزود: ما همین یک زمین را داریم. در این مدتی که اینجا آمده‌ام از نظر مالی در تنگنا هستیم ولی همانطور که کی روش اشاره کرد و دقیقا به همین خاطر ایشان مربی بزرگ با فلسفه‌ای فراتر از فوتبال است، این بازی راجع به توسعه فوتبال و برای تمام دختران و پسرانی است که به سمت و سوی فوتبال خواهند آمد. امیدواریم فردا، سه تا پنج هزار تماشاگر با فضایی بسیار خوب داشته باشیم و از بازیکنان ایران می‌خواهیم که در پایان بازی با هواداران ما عکس بگیرند و به هواداران ما امضا بدهند و کاری کنند که مردم فوق العاده جزیره گوام هر چه بیشتر از بازی لذت ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها