جام جم ورزشی: دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در گوام برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۹۶
ظاهر عجیب و غریب شاگردان کارلوس کی روش +تصاویر

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملی پوشان فوتبال ایران که برای انجام ششمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا در گوام به سر می برند، عصر امروز (یکشنبه) به وقت محلی دومین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند.

بازیکنان تیم ملی پس از صرف ناهار در هتل محل اقامت خود و استراحتی کوتاه ساعت 15 به محل انجام بازی روز سه شنبه رفتند و در این زمین تمرین به مدت 90 دقیقه تمرین کردند.

این تمرین مانند تمرین روز قبل در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه برگزار شد. آفتاب تند گوام هم باعث شده بود تا با نظر کادر فنی، بازیکنان با استفاده از واکس زیر چشم شان را سیاه کنند تا از انعکاس آفتاب در چشمشان تا حد زیادی گرفته شود. کارلوس کی‌روش نیز خود برای جلوگیری از انعکاس آفتاب از این راهکار بهره برد.

کی‌روش پس از گرم کردن بازیکنان، برنامه ویژه ای با توجه به برگزاری بازی روی چمن مصنوعی در تمرین تدارک دید و راههای انجام بازی بهتر بر روی زمین چمن مصنوعی را به بازیکنان دیکته کرد. او قبل از تمرین دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

کارهای تاکتیکی مورد نظر سرمربی تیم ملی با نظارت دقیق او و کمک دستیارانش انجام گرفت تا بازیکنان 48 ساعت تا پیش از دیدار برابر گوام به آمادگی بیشتری برای انجام این بازی برسند.

پس از پایان این تمرین، ملی پوشان به استخر آب یخ رفتند تا خستگی این تمرین از بدنهایشان خارج شود.

مسئولان گوامی برگزاری بازی روز سه شنبه نیز با توجه به نزدیک بودن انجام این بازی در حال ایجاد شرایط بهتر در برگزاری بازی هستند. بخشی از سکوهای سیمانی که محل ورود دو تیم است به رنگ زرد در آمده و مکان هر یک از میهمانان ویژه این بازی هم روی نیمکت‌های فلزی مشخص شده است.

ناظر این بازی هم امروز در اواخر تمرین به زمین بازی آمد و دقایقی با افشین پیروانی، مدیر تیم ملی به گفت و گو پرداخت.

هوای امروز گوام حین برگزاری تمرین متغیر بود. در ابتدای تمرین، آفتاب تندی در آسمان گوام دیده می شد. پس از دقایقی بارش بارانی تند آغاز شد و پس از آن رنگین کمان زیبایی بر فراز آسمان این شهر به وجود آمد. در اواخر تمرین هم باد خنکی وزیدن گرفت.

سازمان‌های جهانی هواشناسی پیش بینی کرده اند که همزمان با برگزاری دیدار روز سه شنبه دمای هوا در گوام به 31 درجه سانتیگراد می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها