وزیر اطلاعات در جمع علمای استان کردستان:

کشف 10 مجموعه تروریستی در ماه محرم

وزیر اطلاعات با اشاره به حوادث اخیر در لبنان و فرانسه گفت: انفجارهای اخیر هشدار جدی به ماست که باید مورد توجه کارشناسی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۶۵۲۱

به گزارش تسنیم، سیدمحمود علوی در پنجاه و نهمین همایش سراسری حراست کل کشور، تروریست‌های تکفیری را مهم‌ترین تهدید در عرصه جنگ سخت علیه جمهوری اسلامی ایران خواند و با اشاره به انفجارهای اخیر در بیروت و پاریس، تاکید کرد: اولویت‌های اصلی وزارت اطلاعات، تامین امنیت کشور و مقابله با جریان تکفیری است که به لطف خدا توفیقات خوبی داشته‌ایم و به مردم هم اطلاع‌رسانی کرده‌ایم. وی همچنین با اشاره به مساله نفوذ دشمن و تبیین اهداف دشمن از سوی مقام معظم رهبری، گفت: دشمن همواره در صدد نفوذ و به دنبال آن ضربه زدن به کشور بوده، اما اکنون با توجه به شرایط جدید با این خطر بیشتر مواجه‌ایم.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو به مسئولان حراست دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها گفت: حراست‌ها باید نظارت داشته باشد تا در دستگاه‌های دولتی له یا علیه هیچ جریان یا کاندیدایی موضعگیری نشود. وی افزود: باید تلاش شود انتخابات در فضایی امن و آرام برگزار شود و پیش از هر چیز مواردی که می‌تواند به این فضا آسیب برساند، شناسایی و تدبیر لازم صورت پذیرد. وزیر اطلاعات گفت: دشمن از فضای ملتهب در کشور به‌ویژه در ایام انتخابات سوءاستفاده می‌کند و ما باید با اشراف و تسلط اطلاعاتی مانع رسیدن دشمن به اهدافش شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها