کلاهبرداری با جعل مبلغ چک

مردی که با جعل چک، 9 میلیون تومان از موجودی حساب مشتری بانک را خالی و فرار کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۵۸۴۲
کلاهبرداری با جعل مبلغ چک

به گزارش جام جم آنلاین ، هفتم مرداد امسال مردی با حضور در کلانتری 158 کیانشهر و مطرح کردن شکایتی گفت: چند هفته پیش یک فقره چک به مبلغ سه میلیون تومان به مردی دادم و قرار بود امروز این چک نقد شود، اما ساعتی پیش از طریق پیامک بانک متوجه شدم به جای سه میلیون تومان، 9میلیون تومان از حسابم برداشت شده است. با حضور در همان بانکی که چک نقد شده بود، متوجه شدم چک دستکاری و سپس نقد شده است. اکنون از فردی که چک را به او داده بودم، شکایت دارم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، با شناسایی دریافت‌کننده چک، او به پایگاه ششم پلیس آگاهی مراجعه و به پلیس اعلام کرد: چک را من از شاکی گرفتم. روز حادثه برای نقد کردن آن به بانک رفته بودم، اما بانک شلوغ بود. دقایقی بعد فردی به عنوان مشتری به من نزدیک شد و عنوان کرد اگر عجله دارم می‌تواند سه میلیون تومان به من بپردازد و چک را از من بگیرد که قبول کردم. گمان نمی‌کردم او شیاد باشد و با دستکاری در شماره‌های روی چک، موجودی حساب شاکی را خالی کند.

جستجو‌ها در این‌باره ادامه داشت تا این که ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته بانک، تصویر مرد کلاهبردار را به دست آوردند، اما تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری این فرد بی‌نتیجه ماند بنابراین به خواست بازپرس شعبه هفتم داسرای ناحیه 14 تهران، تصویر متهم فراری بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه مردم از مخفیگاه و هویت وی اطلاعاتی دارند یا در دام وی گرفتار شده‌اند، موضوع را با شماره تلفن 21865853 به کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع دهند.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها