مردی که پس از قتل همسرش به شهر قم گریخته بود، پس از دستگیری اعتراف کرد به‌دلیل اختلاف خانوادگی او را کشته است.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۱
پایان فرار مرد همسرکش

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، چند روز پیش ماموران در تماس مردمی از کشف جسد زن جوانی در یک مجتمع مسکونی در شهرستان هشتگرد مطلع شده و با حضور در محل مشاهده کردند زن جوان در خانه‌اش با ضربه‌های جسم سخت به بدنش به قتل رسیده است.

با کشف جسد زن جوان، موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا گزارش و تحقیقات پلیس جنایی در این باره آغاز شد.

ماموران ابتدا به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که مشخص شد این زن و همسرش از یک سال پیش در این آپارتمان زندگی می‌کنند و از چندی پیش شاهد مشاجره و درگیری میان این دو نفر بوده‌اند حتی ساعاتی پیش صدای درگیری آنها را شنیده‌اند و وقتی یکی از همسایه برای جویا شدن از حال زن جوان مقابل خانه‌اش رفته، متوجه قتل او شده است و نمی‌دانند شوهر او کجاست.

در این مرحله خانواده زن جوان شناسایی شده و با حضور در اداره پلیس، گفتند دخترشان مدتی بوده با شوهرش اختلاف داشته و گمان می‌کنند عامل این جنایت داماد خانواده باشد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، داماد خانواده به عنوان تنها مظنون تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت، اما خبری از او نبود و حتی خانواده‌اش هم اطلاعی از مخفیگاهش نداشتند. جستجو‌ها برای دستگیری وی ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش ماموران با کشف سرنخ‌هایی متوجه شدند او به شهر قم رفته و در آنجا پنهان شده است.

ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری متهم فراری به این شهر رفته و متهم به قتل را دستگیر کردند. مرد جوان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی ابتدا اظهارات ضد و نقیضی مطرح و ادعا کرد نمی‌داند چه کسی عامل این جنایت است.

تحقیقات از عامل جنایت ادامه داشت تا این‌که او روز بعد به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت مدت‌ها بر سر مسائل خانوادگی با همسرش اختلاف و درگیری داشته تا این‌که روز حادثه با شدت گرفتن درگیری نتوانسته بر خشم خود غلبه کند و همسرش را به قتل رسانده است.

سرهنگ احمد جبارپور، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در این باره گفت: با اعتراف متهم به همسرکشی، او پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها