انگار هر چه هوا بیشتر سردتر و بارانی‌تر می‌شود و زمین و زمان بیشتر به هم می‌ریزد، فعالیت‌ها و مناسبت‌های فرهنگی و هنری هم شدت بیشتری می‌گیرد! باور نمی‌کنید؟ نمایشگاه مطبوعات، جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و اکران فیلم‌های جدید در سینماهای کشور. هفته کتاب و کتابخوانی هم که در راه است. بنابراین درنگ نکنید و برای گرم شدن به آغوش پربار فرهنگ و هنر پناه ببرید.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۸

دیدنی

مریم معترف نیازی به معرفی ندارد، او را به عنوان بازیگر از سال‌های دور می‌شناسید و چهره و بازی‌اش را در فیلم و سریال‌های زیادی دیده‌اید، اما او به جز بازیگری کارگردان تئاتر هم است و مدرک کارشناسی ارشد زیبایی‌شناسی تئاتر از دانشگاه سوربن پاریس را دارد. معترف به‌جز مسئولیتش در اداره تئاتر هر وقت فرصتی کند اثری را هم روی صحنه می‌برد. نمایش دفاع مقدسی «تاریخ انقضا» که ساعت 19 این روزها در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا می‌شود، تازه‌ترین نمایش او به عنوان کارگردان است؛ اثری که داستان پیرمردی را روایت می‌کند که تعدادی کنسرو تن ماهی را برای رزمندگان به جبهه می‌فرستد، اما متوجه می‌شود تاریخ انقضای کنسروهای ماهی به‌سرآمده است، برای همین تصمیم می‌گیرد به مناطق جنگی برود.

تماشایی

این هفته سه فیلم جدید جامه‌دران، چهارشنبه خون به پا می‌شود و بازگشت لوک خوش‌شانس در سینماهای کشور اکران می‌شود، اما ترجیح می‌دهیم در هفته‌های بعد شما را به دیدن این آثار دعوت کنیم. البته اگر فیلم‌های قبلی روی پرده را دیده‌اید، خیلی هم خوشحال می‌شویم این آثار را برای تماشا انتخاب کنید؛ ولی اگر هنوز برخی فیلم‌های نوبت قبلی اکران را ندیده‌اید، پیشنهاد ما برای این آخر هفته فیلم ماهی سیاه کوچولو است که نخستین فیلم سینمایی مجید اسماعیلی است و تهیه‌کنندگی آن را هم محمدرضا شفیعی برعهده دارد. حال و هوای فیلم درباره ماجرای منافقین و درگیری آنها با نیروهای مومن است. فیلمی با بازی مریلا زارعی، مصطفی زمانی، جمشید گرگین و همایون ارشادی که سابقه و توان بازیگری آنها به تعریف و تمجید نیاز ندارد.

رفتنی

طبیعی است بهترین پیشنهاد ما برای رفتنی این هفته سر زدن به نمایشگاه مطبوعات است. این روزها بهترین فرصت برای علاقه‌مندان و خوانندگان پروپاقرص روزنامه‌ها و مجلات و خبرگزاری‌هاست که با دست‌اندرکاران و خبرنگاران رسانه‌ها رودررو صحبت کنند و پیشنهادها و نظراتشان را با آنها در میان بگذارند. ما جام‌جمی‌ها هم چشم انتظار شما خوانندگان عزیز روزنامه هستیم. حتما در این دو روز آخر نمایشگاه به غرفه جام‌جم تشریف بیاورید و ما را از نگاه پرمهر و نظرات ارزشمندتان برای پویایی و بهترشدن روزنامه بی‌نصیب نگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها