مرد میانسال زمانیکه دید همسرش آلزایمر گرفته است، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.
کد خبر: ۸۵۴۳۸۸
همسرش آلزایمر داشت درخواست طلاق داد!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد میانسال با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی چند وقتی می شود که همسرم آلزایمر گرفته است. او همه چیز را فراموش می کند و روز به روز هم حالش بدتر می شود. هرکاری می کند چند دقیقه بعد آن را فراموش می کند. مرتب باید حواسم به او باشد و هرلحظه باید کنارش باشم تا کار خطرناکی نکند.

وی افزود:اوایل با حواس پرتی های معمولی شروع شد ولی بعد از آن بیشتر شد. تا جاییکه اگر به تنهایی بیرون برود، نمی تواند به خانه برگردد. من هم نمی توانم از این زن پرستاری کنم.

مرد میانسال ادامه داد:من خودم پیر شده ام و هزار تا بیماری دارم. کسی را می خواهم تا از من پرستاری کند. دیگر نمی توانم از صبح تا شب در کنار این زن بمانم و حواسم به او باشد. کسی هم نیست تا از همسرم پرستاری کند. تمام فرزندانمان در خارج از کشور زندگی می کنند. برای همین تصمیم گرفتم برای همیشه از این زن جدا شوم تا او هم به خارج از کشور نزد بچه هایش برود و همانجا زندگی کند.

بعد از صحبت های این مرد همسرش هم به دادگاه احضار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
كرد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
۰
۰
واقعا كه بی غیرت زمانی تو سر كار بودی كی بچه هات رو تر و خشك میكرد حالا كه از كار افتاد به سلامت! آقاجان ننویس این ایرانی بوده بس
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها