زن جوان وقتی دید که شوهرش پول هایش را صرف خریدن پرنده های گرانقیمت می کند، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.
کد خبر: ۸۵۲۱۷۸
طلاق به خاطر خرید پرنده های گرانقیمت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم علاقه زیادی به پرنده ها دارد و همیشه پول هایش را صرف خرید پرنده های گرانقیمت می کند.

وی افزود: همسرم هر از گاهی با یک پرنده جدید به خانه می آید و می گوید که آن را خریده است. الان بعد از گذشت این همه سال زندگی مشترک خانه ما پر از پرنده های مختلف شده و شوهرم نه تنها هزینه زیادی برای خرید آنها می کند، کلی هم پول صرف نگهداری آنها می کند. در صورتیکه خودمان هزار تا مشکل مالی داریم که با فروش حتی یکی از آن پرنده ها مشکلمان حل می شود.

زن جوان ادامه داد: اوایل سعی می کردم با این همه علاقه شدید شوهرم به پرندگان کنار بیایم و حرفی نزنم ولی دیگر نمی توانم طاقت بیاورم که شوهرم زندگی خودمان را رها کند و به سراغ پرندگان برود. او پرندگانش را از زندگیمان بیشتر دوست دارد و آنها را جدی می گیرد نه مشکلاتمان را؛ برای همین تصمیم به جدایی از این مرد خودخواه گرفتم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود و بعد از آن در این باره تصمیم گیری کند.‎

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها