شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای مناطقی در پایتخت که امروز و امشب تا صبح فردا (دوشنبه) با قطعی آب مواجه خواهند بود را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۱
آب کدام مناطق تهران قطع می شود؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه خود آورده است: به منظور انجام عملیات تعمیر شیر خط ٣٠٠ میلی متری واقع در پاسداران، نبش بوستان دوم، محدوده زیر از ساعت ٢٣ امشب (یکشنبه 17 آبان ماه) تا ساعت پنج صبح فردا (دو شنبه 18 آبان ماه) دچار قطع و افت فشار آب خواهد شد.

بر پایه این گزارش، محدوده قطع آب از سمت شمال؛ پاسداران، بوستان ششم، حدفاصل بزرگراه صیاد شیرازی تا میرداماد و خیابان شنگرف، از سمت جنوب؛ بزرگراه رسالت، حدفاصل بزرگراه صیاد شیرازی تا بزرگراه حقانی، از سمت شرق؛ بزرگراه صیادشیرازی، حدفاصل بوستان ششم تا بزرگراه رسالت و از سمت غرب؛ خیابان پاسداران، حدفاصل بزرگراه رسالت تا بلوار میرداماد خواهد بود.

همچنین به منظور انجام پاره ای عملیات عمرانی آبرسانی در بلوار ابوذر جنوبی، محدوده زیر نیز در ساعت اعلام شده دچار قطع و افت فشار آب خواهد شد.

محدوده قطع آب در این منطقه، از سمت شمال، بزرگراه شهید محلاتی، از سمت جنوب، بزرگراه شهید ده حقی، از سمت شرق، بلوار ابوذر، خیابان های ربذه و زمزم شرقی و از سمت غرب، ضلع غربی بلوار ابوذر خواهد بود.

تانکرهای آبرسانی برای تامین آب شرب شهروندان در هر دو محل مستقر خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها