بایرن مونیخ 4 - اشتوتگارت صفر

یکه تازی بایرن در بوندس لیگا

بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه قاطع 4 بر صفر اشتوتگارت را در هم بکوبد تا همچنان یکه تاز بوندسلیگا آلمان باشد.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۷
یکه تازی بایرن در بوندس لیگا

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین به نقل از ورزش 11، در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم بوندسلیگا آلمان، تیم های بایرن مونیخ و اشتوتگارت در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان باواریایی ها موفق به کسب 3 امتیاز این دیدار شدند.

بایرن مونیخ صدر نشین بوندسلیگا آلمان، که در دیدار گذشته خود در ورزشگاه خانگی اش در دیدار های لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال را با نتیجه 5-1 در هم کوبیده بود، با روحیه ای بسیار بالا به مصاف اشتوتگارت در هفته دوازدهم بوندسلیگا آمد، آنها تا پیش از این دیدار با 31 امتیاز بی رقیب در صدر قرار داشتند، اشتوتگارت نیز با 10 امتیاز در رده پانزدهم جدول قر ار داشت تا دیداری بسیار سخت را برابر شاگردان گواردیولا برگزار کند.

در جریان بازی در دقیقه 11 آرین روبن موفق شد گل برتری را برای بایرن مونیخ به ثمر برساند، پس از آن در دقیقه 18 داگلاس کاستا اختلاف پیروزی را برای مونیخی ها افزایش داد.

در دقیقه 37 رابرت لواندوفسکی گل سوم بایرن را به ثمر رساند تا اشتوتگارت عملا مغلوب آنها شود و در نهایت در دقیقه 40 توماس مولر کار اشتوتگارت را تمام کرد و گل چهارم را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند.

در پایان بایرن مونیخ با کسب این 3 امتیاز 34 امتیازی شد و در صدر به کار خود ادامه داد، اشتوتگارت نیز با همان 10 امتیاز با یک پله سقوط در رده شانزدهم جای گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها